تاریخ : 20 می 2017 - 9:51 - شناسه خبر : 22269 اخبار استان

نماینده مردم اردکان:

هر دولتی روی کار بیاید باید ساختارهای فرسوده کشور را اصلاح کند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر دولتی روی کار بیاید باید نسبت به اصلاح ساختارهای فرسوده کشور اهتمام داشته باشد.

محمد رضا تابش عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد، ضمن تشکر از اصحاب رسانه و مطبوعات و صداوسیمای استان بخاطر اطلاع رسانی و انعکاس نظرات مردم گفت: وجود رسانه ها برای انقلاب اسلامی موهبتی است و مسئولان به نقش تأثیرگذار آنها در برقراری تعامل دوسویه بین مردم و حاکیت واقف هستند.

وی افزود: حضور مردم یزد تا این لحظه از ۵۰ درصد متجاوز شده و در مناطق ییلاقی استان نیز از ۸۰درصد بیشتر شده است.

تابش در ادامه از مردم خواست تکلیف خود را برای لحظات آخر انتخابات واگذار نکنند.

نماینده مردم اردکان اظهار داشت: مردم به درستی متوجه شده اند که باید در انتخابات به عنوان یک حق مدنی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مطالبات مردم برای منتخبین در ریاست جمهوری و شوراها تعیین کننده است و اراده مردم در انتخابات، سیاست مداران مختلف را روی کار آورده است.

تابش گفت: در انتخابات ریاست جمهوری هر فردی که تفکر غالب در جامعه خواسته باشد، انتخاب می شود و عدم مشارکت مردم خوب موجب انتخاب سیاست مداران نامطلوب خواهد شد.

وی با بیان این که مشارکت گسترده نوید انتخاب افراد شایسته را می دهد، خاطرنشان کرد: منتخبین مردم باید خود را موظف بدانند که خواسته های آنها را دنبال کنند و نمایندگان مجلس نیز باید بر این امور نظارت داشته باشند.

نماینده مردم اردکان تأکید کرد: هر دولتی روی کار بیاید باید نسبت به اصلاح ساختارهای فرسوده کشور اهتمام داشته باشد.

وی گفت: ساختارهای کشور متعلق به دوران مشروطه است و جامعه باید با سیستم های جدید اداره بشود و اصلاح این ساختارها ضرورت دارد.

وی گفت: کشور ما در مرحله تعیین کننده قرار دارد. هزینه های جاری زیاد و وضعیت بانکها و حاشیه نشینی مردم مشکلاتی را برای کشور وجود آورده است.

نماینده مردم اردکان اظهار کرد: پیوند رییس جمهوری با رهبری باید همواره برقرار باشد و ما فرصتی برای آزمون و خطا در کشور نداریم.

تابش با اشاره به این که رییس جمهور باید قانون گرا باشد و کارهای کشور را با قانون پیش ببرد، گفت: قوانین بسیار خوبی در کشور داریم و کمبودی در این زمینه نیست. اما مردانی می خواهیم که قانون را اجرا کنند.

فارس

نظرات ارسال شده

  1. سلام.آقای تابش حرفی که زدی در مورد قوانین بسیار خوبی داریم ….اما مردانی می خواهیم که قانون را اجرا کنند!!!! یه چیزی گفتیا به صحبتی با اقای روحانی داشته باش…..

ارسال نظر