تاریخ : 20 می 2017 - 11:50 - شناسه خبر : 22276 لحظه به لحظه با انتخابات، یادداشت

اول هفته روحانی نرفته!

آخر هفته شد و روحانی نه تنها نرفت بلکه زیر پایش به پشتوانه آرای بیشتر مردمی سفت تر شد و این است قدرت رای مردم و نتیجه حضور حداکثری آنها در عرصه تعیین سرنوشت شان.

یکی از شعارهای انتخاباتی حامیان ابراهیم رییسی در واپسین روزهای تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری “آخر هفته روحانی رفته “بود.

این شعار انتخاباتی که “الحق والانصاف ” قافیه بندی و “ضرب “خوبی دارد، در اجتماع هزاران نفری حامیان رییسی در مصلای تهران سرداده شد و سپس در دو سه روز مانده به روز انتخابات در محافل و اجتماعات اصولگرایان حامی رییسی به طور مداوم و با شور و شعف خاصی تکرار می شد.

این شعار انتخاباتی تا حدی حامیان رییسی و محافل اصولگرای مخالف دولت حسن روحانی را به وجد آورده بود که حتی یک روزنامه مخالف دولت ، این شعار را به عنوان تیتر یک با حروف درشت در صفحه نخست خود کار کرد.

اول هفته روحانی نرفته!

همچنین هزاران نفر از حامیان رییسی در فضای مجازی با الهام از این شعار انتخاباتی “هشتگی” تحت عنوان ” #  روحانی برو ” درست کرده بودند و مطالب خود علیه رییس جمهور یازدهم را به این هشتگ انتخاباتی الصاق می کردند.

انتخابات تمام شد و این شعار تنها یک آرزوی دست نیافتنی برای اصولگرایان مخالف دولت روحانی شد. نتایج اولیه از شمارش آرای انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان دهنده پیروزی تقریبا قطعی روحانی با فاصله ای معنادار با رقیب اصولگرایش است.

حالا چه کسی مانده و چه کسی رفته را نتایج انتخابات مشخص کرده است؛ روحانی ۴ سال دیگر در انتهای خیابان پاستور در جایگاه عالی ترین مقام اجرایی کشور خواهد بود و رقیب اصولگرایش با آرزوی دست یافتن به جایگاه روحانی وداع خواهد کرد.

روحانی ماند و خواهد ماند و رقیب اصولگرای او باید به شهر و دیار خود برود؛ اصولگرایان نیز باید با واقعیت یک روحانی به مراتب محبوب تر و قوی تر از دوره ۴ سال گذشته ، کنار آمده و آن را بپذیرند و اخلاق حکم می کند دستکم اگر با دولت دوازدهم همکاری نمی کنند؛ چوب لای چرخ دولت منتخب اکثریت مردم ایران نیز نگذارند.

آخر هفته شد و روحانی نه تنها نرفت بلکه زیر پایش به پشتوانه آرای بیشتر مردمی سفت تر شد و این است قدرت رای مردم و نتیجه حضور حداکثری آنها در عرصه تعیین سرنوشت شان.

نظرات ارسال شده

  1. پیامی از شهدا به مردم ایران:بخدا قسم این وعده ما نبود…. . شهدا شرمنده ایم.حالا ببینید روحانی تو این ۴سال چه بلایی بر سر مملکت میاره.خدایا رحم کن.اقاجون تو رو بخاطر مادرت زهرا(س) ظهور کن.اللهم عجل لولیک الفرج.

    ایران تسلیت…… .

  2. شهدای همیشه زنده اند. نمی دانم چرا شهدا همیشه پیامشان را از طریق جریان تزویر، افراط و تخریب برای مردم بیان می کنند! مطمئن باش این چهار سال، سال پیشرفت صنعت هوایی، ریلی، جاده ای، علمی و … کشور است. چهار سال دیگر با آرامش و رو به جلو قدم خواهیم برداشت. چهار سال دیگر شاهد رشد اقتصادی کشور خواهیم بود و در چهار سال آینده هرگز شاهد رشد بی رویه اقلام نخواهیم بود انشاء ا….

  3. سالی ۹۰۰هزار شغل میشه ماهی ۷۵۰۰۰ هزار شغل، روحانی ما منتظریما، دستت درد نکنه 🙂

  4. سالی ۹۰۰هزار شغل میشه ماهی ۷۵ هزار شغل، روحانی ما منتظریما، دستت درد نکنه 🙂

  5. تسلیت عرض می کنم. غم آخرتان باشد. ان شاء الله در انتخابات بعدی پیروز شوید و به قول محمود آب را بریزید آنجایی که…

  6. قابل توجه کسانی که علی برکت الله (اسم خدا را) به مسخره می گرفتند!!!!!
    تبریک میگم به ملت ایران. زنده باد ایران

  7. بله این اقای روحانی چهار سال دیگر مملکت را فلج کند و جا بزارد برود.ما منتظر هستیم.چرا خودتونو زدید به نفهمی.چهار سال دیگر بچه های ما با سند ۲۰۳۰حتما پیشرفت میکنن.بله .خدا رحم کند.

  8. سند ۲۰۳۰ را حتي يكبار هم نخوانده اي. اين هايي كه جريان اصولگرا درباره آن صحبت مي كنند صد در صد دروغ است. آنها مي خواستند كه با تكنيك دروغ بزرگ پيروز انتخابات شوند كه اين طور نشد.

  9. کجا رفتن اونایی که تا دیشب زیر هر مطلبی شر و ور مینوشتن، الو الو…..

  10. به امید پیشرفت ایران
    دوباره ایران دوباره ایران

  11. مطمئنم آقای رئیسی کلی خدا رو شکر کرد، کلی هم تو عکسی که بعد نتایج دیدم شادتر بود، والا…

  12. مطمئنم آقای رئیسی کلی خدا رو شکر کرد، کلی هم تو عکسی که بعد نتایج دیدم شادتر بود، والا

  13. خیلی به دلم مونده، شما جواب بدین آقایونی که خونه فقرا رو تو مستندشون نشون میدادن واقعاً میتونستن قول بدن اگه انتخاب شدن بعد ۴ سال هیچ خونواده فقیری نیست که یکی دیگه بیاد علیه اونا نشون بده، اگه اینطوره به روحانی بگم دستون رو تو دولت بند کنه . والا…
    با احساسات مردم میشه خیلی کارا کرد

  14. در خانه گر کس است،یک حرف بس است.. .والسلام

  15. فعلا که پیروز انتخابات آقای روحانی بوده و شما موظفین به دولت اصلاحات احترام بگذاید. به زودی تغییرات بزرگ در راه است.

  16. آخر هفته شد و بالاخره رئیسی رفت. حالا ملت با چه آب و صابونی صورتشون رو بشورند؟ فک میکنم وایتکس خوب باشه. خخخخخ

  17. خدایا یه کم شعور به این آقای گم.ن.ا.م عطا کن!

  18. آقای شفیع پور اگه سند ۲۰۳۰ بزرگ نبود رهبر اینجور از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله مند نبود …….
    تکنیک دروغ هم معلومه برا کی هست ….من خودِ حسن فریدون هستم و می دونم که هم دروغ میگم و هم تقلب انجام میدم…….

  19. زیاد ناراحت هستی! شکست پل پیروزی است. فشارت می رود بالا خدای نکرده سکته می کنی! کسی هم کمکی بهت نمی کنه! ان شاء ا… انتخابات بعد شما پیروز می شوی. اصلا ناراحت نباش!

  20. بحث فشار بالا و پائین نیست…..اصلا هم ناراحت نیستم چون وجدانم راحت هست که به هیجکدومشون رای ندادم……بحث این هست که تو فکر میکنی عقل کلی و هر چی مینویسی راسته…نه بابا تو داره یه جات میسوزه و فشارت بالا میره چون نمیتونی در مورد این سند و حرفای رهبری استدلال بیاری اینحوری کامنت میذاری……بویی از منطق و استدلال به مشامت نخورده …فقط بلدی هوچیگری در بیاری و با الفاظی که لایق خودت وخانواده خودت هست جواب دیگران رو بدی …..ای کاش یه کم از شعار های دولت تدبیر و امید که عقلانیت بود در تمام دولت مردان این دولت و طرفدارانش بود …..ای کاش…..
    ولی افسوس…….با دلیل جواب کامنت ها رو بده…..آقای مکارم هم دیروز موضع گرفتن…….با دلیل جواب رو بده نه با هوچی بازی و ادبیات منقلی ……

  21. شما ناراحت هستيد. ماه مبارك دارد مي رسد برو خودت را آماده كن. چهار سال بايد دولت را تحمل كني تازه اگر چهار سال بعدش هم شكست نخوريد. اين جوري حتما سكته مي كني! بعد مي روي بيمارستان از طرح تحول نظام سلامت استفاده مي كني آنجا هم فشارت بالا مي ره! دنيا صحنه برد و باخت است. شما راست ميگي. شب ها نخوابيد و شب نامه پخش كرديد. طلبه هاي جوان را بسيج كرديد در ميبد دروغ بگويند حالا اين همه دروغ راي نياوريد. خدايي من هم اگر بودم ناراحت مي شدم.حالا گذشته ها گذشته. به فكرسلامتيد باش!

ارسال نظر