تاریخ : 27 می 2017 - 11:24 - شناسه خبر : 22368 اخبار شهرستان، انتخابات شهرستان میبد

پیام رییس شورای اسلامی شهر در خصوص حماسه ۲۹ اردیبهشت

این بار انتخابات، انتخاب یک راه هم بودانتخاب هدفمند برای فردای روشن ایران وانقلاب، سرور و شادی آن گوارای وجودتان باد.

به نام خداوند جان آفرین
همشهریان گرامی وعزیز
ارزش حماسه حضور ۲۹ اردیبهشت امسال شما را در قاموس هیچ‌ دفتری نمی توان شماره کرد چه اینکه شمایان همیشه ی تاریخ انقلاب  بازیگر اصلی صحنه ها بوده اید اما این بار انتخابات، انتخاب یک راه هم بودانتخاب هدفمند برای فردای روشن ایران وانقلاب، سرور و شادی آن گوارای وجودتان باد.
مردم بزرگ میبد
امانتی سترگ را چهارسال پیش بدوش حقیر نهادید که در حفظ آن با تمام داشته ها و نداشته هایم و با چنگ ودندان کوشیدم ، ناملایمات زیادی را به جان خریدم و در کنار سایر همکارانم بهترین ها را برایتان آرزو کردیم وسر در گرو عشق آن نهادیم .گوشمان را بر تخریب های سازمان یافته بستیم و صبر کردیم اما چشم برمنافع شهرمان هرگز! در این مسیر قطعا قصور وتقصیر هایی داشته ایم اما  به خرد جمعی پشت نکردیم واکنون منتخبین جدید شما بزرگواران آماده ادامه  خدمت و برداشتن بار از دوش ما وکشیدن چهارساله آن هستند به افتخار خدمت مردم شریف میبد تبریکات وافرشان می گوییم وبه همکاران وهمراهان فعلی خدا قوت و خسته نباشید .
همچنین لازم می دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی که برای برگزاری هر چه با شکوه‌تراین انتخابات تلاش کرده اند تشکر نمایم . خدا یار ونگهدار همه باد .
سید حسین آتشی
رئیس شورای اسلامی شهر میبد

ارسال نظر