تاریخ : 30 ژوئن 2017 - 21:11 - شناسه خبر : 23180 اخبار استان، اخبار شهرستان، اسلایدشو

كنايه هاي فرماندار به يكي ازگلایه مندان رئيس جمهور منتخب مردم

اين ايده و طرز تفكر خطرناك كه قبلا نيز توسط يكي ديگر از سخنرانان اين طيف مطرح شده بود را مي توان نوعي جبهه گيري در مقابل نظام و حاكميت قانون دانست. اگر قرار باشد هر شهري خودش تصميم بگيرد پس نقش نظام و حكومت و حاكميت قانون چه ميشود؟

به گزارش صدای میبد_طبق روال سال هاي گذشته مصلي آيت الله اعرافي ميزبان تعدادي از فعالين اجتماعي و فرهنگي شهرستان ميبد بود.در اين ضيافت كه به ميزباني امام جمعه شهرستان برگزار شد تعدادي از حاضرين صحبت نمودند

نكته قابل توجه حرف هاي  نسنجيده آخرين  سخنران بود كه واكنش سريع و قاطع فرماندار را در پي داشت .

حجت الاسلام رضايي به عنوان آخرین سخنران در پاسخ به صحبت های یکی از سخنرانان جلسه  كه گفته بود از روحانيت گلايه داريم گفت ما هم از روحاني گلايه  داريم. مسئول موسسه سراج همچنین در ادامه با كم اهميت دانستن و زير سوال بردن اقدامات دولت در جلوگيري از فيلتر شدن تلگرام ويا تلاش براي برگزاري كنسرت و …..اين ها را نشانه اي بر عدم توانايي دولت در برطرف كردن مشكلات كشور و شهرستان ميبد برشمرد.

اما شايد نسنجيده ترين حرف اين طلبه جوان بيان اين مسئله بود كه گفت:«ما يك شهر با فرهنگ هستيم خودمان براي خودمان تصميم بگيريم. يك سياستمدار كلان تهران براي ما تصميم نگيرد». اين ايده و طرز تفكر خطرناك كه قبلا نيز توسط يكي ديگر از سخنرانان اين طيف مطرح شده بود را مي توان نوعي جبهه گيري در مقابل نظام و حاكميت قانون دانست. اگر قرار باشد هر شهري خودش تصميم بگيرد پس نقش نظام و حكومت و حاكميت قانون چه ميشود.؟ به نظر مي رسد گويندگان اين مطلب به تبعات سخن اشتباه خود پي نبرده‌ وفکرنکرده اند. كشور پهناور و بزرگ ايران كه از قوم و نژادهاي مختلف با فرهنگ هاي گوناگون تشكيل شده تنها به وسيله يك قانون واحد و نظام قدرتمند مي تواند پيامدهاي اين شكاف ها را كاهش دهد حال در اين ميان عده اي دم ازاعمال سليقه اي محلي و منطقه اي قانون سر مي دهند.

درادامه اما فرمانداربا درك اين موقعيت خطير سريع پشت تريبون قرار گرفت و به سخنان رضايي پاسخ داد. مهندس فلاح خطاب به وي گفت: يكي از آفت ها اين است كه ما سخنران خوبی هستیم! ما نظريه پرداز خوبي هستيم! يعني نظرات خوبي مي دهيم.نظريه پرداز نباشيم عملگرا باشيم.

نماینده دولت در شهرستان میبد در ادامه خطاب به رضايي گفت اگر بحث مصادق ها باشد  موضوع ديداربا تتلو در شان يك سيد روحاني بزرگوار بود؟ و….
در پايان فرماندار با گلايه از قطع سخنانش توسط رضايي و دوستانش گفت نظرات خوبي مي دهيم اما هنگامي كه مصداقش پيش مي آيد معمولا اجرا و عمل نمي كنيم و حرف ميزنيم. توي صحبت هايتان يه سري حرفا گفته شد كه صحيح نبود. ما همه در يك جبهه هستيم. دشمن منتظر است از اين اختلافات سوء استفاده كند.

گفتني است با توجه به اعتراضات رضايي و دوستانش فرماندار از آنها دعوت كرد تا در فرمانداري در يك فرصت مناسب با هم گفت وگو بنشینیم.

نظرات ارسال شده

  1. سلام ……مگر عکس و پول و آهنگ خوندن برای یک روحانی(کروبی) با ساسی مانکن زیبنده بود…….؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  2. درود بر اقای رضایی که حرف دلم رو زده
    احسنت
    در ضمن:
    کار به جوانی ایشان نداشته باشید نگویید جوان بود خام بود
    مثل اینکه فرماندهان جنگ ۸ سال دفاع مقدس رو یادتون رفته
    مثل شهید زین الدین وحاج یونس و….
    اینا همه جوان بودند
    بیخود به جوانی ایشان گیر ندهید

  3. زهکی

  4. با این همه بودجه ای که به روحانیت اختصاص داده میشه من نمیدونم دارن چی کار می کنند.
    برید آمار در بیارید ببینید چه بودجه عظیمی به روحانیت اختصاص دادن.تازه بالای منبر هم که میرن دو ریال حرف بلد نیستند بزنند. و نمیتونند دو تا جوان رو پای منبر خود نگه دارن.

  5. بهتره متن کامل سخنان دو طرف را منتشر کنید

  6. کنسرت و تلگرام فقط برای مردم بده برای روحانیون خوب نیست؟
    چرا اینقدر که می گید تلگرام و شبکه اجتماعی بده اونوقت خودتون تلگرام وصلید؟
    مردم شادی می خواهند؟ کنسرت اگر از نظر قانونی مشکل نداشته باشد و درست و با نظم برگزار شود چه اشکالی دارد؟ خوهران و برادران از هم جدا باشند چه مشکلی دارد؟ این ها همش بهانه است
    سایت میبد ما هم سخنرانی شیخ رضایی خودندم/ دم فرماندار هم گرم که خوب جوابش رو داد
    فقط نطق بلدید به قول فرماندار نظريه پرداز نباشيم عملگرا باشيم.
    چرا شما نمی روید درباره خرج های اضافی که در مساجد و جاهای دیگر می شود صحبت کنید؟
    فقط دغدغه برگزار نشدن کنسرت دارید؟

    صدای میبد نظرم را کامل ثبت کن ممنون

  7. سلام
    بنده به عنوان یک فرد بی طرف که متن کامل سخنرانی را در میبد ما خواندم انصافا حق به آقای رضایی می دم. واقعا رئیس جمهوری که همه هم و غمش اینترنت و رابطه با آمریکا و مسائل حاشیه ای است، قابل نقد فراوانه.
    امیدوارم این نظر رو تایید کنید

  8. ناز شست آقای فرماندار

  9. معلم کمی فکر کرد و جواب داد : گوش کنید ، مثالی می زنم ، دو مرد پیش من می آیند .
    یکی تمیز و دیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند .
    شما فکر می کنید ، کدام یک این کار را انجام دهند ؟
    هر دو شاگرد یک زبان جواب دادند : خوب مسلما کثیفه !
    معلم گفت : نه ، تمیزه . چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند.
    پس چه کسی حمام می کند ؟
    حالا پسرها می گویند : تمیزه !
    معلم جواب داد : نه ، کثیفه ، چون او به حمام احتیاج دارد.
    و باز پرسید : خوب ، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند ؟
    یک بار دیگر شاگردها گفتند : کثیفه !
    معلم دوباره گفت : اما نه ، البته که هر دو ! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد.
    خوب بالاخره کی حمام می گیرد ؟
    بچه ها با سر درگمی جواب دادند : هر دو !
    معلم بار دیگر توضیح می دهد : نه ، هیچ کدام !
    چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد!
    شاگردان با اعتراض گفتند : بله درسته ، ولی ما چطور می توانیم تشخیص دهیم ؟
    هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است
    معلم در پاسخ گفت : خوب پس متوجه شدید ، این یعنی منطق ! و از دیدگاه هر کس متفاوت است.

  10. با سلام .کاش شهامت داشتید اصل خبر رو همان روز منتشر میکردید .شما ها که اینقدر دم از سانسور میزنید و گوش فلک رو کر کردید که ازادی نیست ونمیگذارند صدای مخالفین به گوش مرم برسد پس چرا این خبر که خوشایندتان نبود را پخش نکردید .در حالی که در اون جلسه فقط یک خبر حاشیه ساز وجذاب وجود داشت واون هم سخنرانی متین وبه جای حاج اقا رضایی بود که با تحسین قریب به اتفاق حضار جلسه همراه بود .میبد نیوز هم که از خود شماست فقط به گزارشی از جلسه بسنده کرد وهیچ سخنی از سخنرانی ایشان نداشت .حال هم که مطلبی زده اید سخنرانی ایشان را تقطیع کرده اید و به جای خواننده نیز تصمیم گرفته اید وسخنرانی ایشان را نسنجیده ذکر کرده اید درحالی که متن سخنرانی ایشان را منتشر کنید بعد بگذارید خود مخاطب تصمیم بگیرد که شما نسنجیده نوشته اید یا ایشان .

  11. آقاى فرماندار بايد زودتر از اينها پاسخ اينها را مى دادند نه حالا كه روزهاى آخر مسئوليتشان در شهرستان مى باشد، پاسخ دادن در اين مقطع بيشتر اين موضوع را به ذهن متبادر ميكنه كه آقاى فلاح واسه ابقا دارند تلاش مى كنند.حالا هم كه يه پاسخ آبكى دادند، پياز داغش را زياد نكنيد. اون حرفها، پاسخ محكم تر و قاطع ترى مى خواهد

ارسال نظر