تاریخ : 17 جولای 2017 - 20:03 - شناسه خبر : 23434 اخبار شهرستان

بازدید پروفسور میبدی عضو هیئت علمی دانشگاه ایندیانا آمریکا از دانشگاه میبد

دانشگاه اینديانا نیز یکی از دانشگاه های بزرگ و مشهور آمریکا است که در ایالت ایندیانای آمریکا واقع شده است و دارای ۸ پردیس با بیش از ۱۱۴۰۰۰ دانشجو و ۱۹۰۰۰ کارمند و هیئت علمی می باشد.

پروفسور محمد میبدی استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشگاه ایندیانا آمریکا با حضور در دانشگاه آیت الله حائری میبد، ضمن بازدید از بخش های مختلف با دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد

SAMSUNG CSC

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پروفسور محمد ذوالعلی میبدی استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشگاه ایندیانا آمریکا از دانشگاه آیت الله حائری میبد و بخش های مختلف آن بازدید و با دکترعباس کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست دکتر کلانتری با معرفی دانشگاه آیت الله حائری میبد و تبیین ظرفیت ها و پتانسیلهای آن، آمادگی این دانشگاه را برای تعامل، هم افزایی و همکاری های متقابل در عرصه بین الملل اعلام کرد که با مذاكرات صورت گرفته مقررشد شرایط لازم به منظور همکاری پروفسور ميبدي به عنوان عضو هیئت علمی پشتیبان فراهم گردد و در صورت امکان در زمینه مشارکت حضوری پروفسور در زمان تعطیلات ترمی دانشگاه آمریکا در دانشگاه اقدامات لازم نیز انجام گیرد.

همچنین درمورد برگزاری کلاس های انلاین به زبان انگلیسی به صورت مشترک با اساتید گروه مدیریت دانشگاه آیت الله حائری ميبد توافقاتی صورت پذیرفت ودر زمینه دریافت ژورنال بین المللی و نیز تالیفات مشترک و همکاری های پژوهشی در زمینه مدیریت مباحث بسیار خوبی مطرح و توافقات مناسبی شکل گرفت ودر انتهای این نشست دکتر کلانتری کتاب سیمای باستانی میبد که توسط انتشارات دانشگاه ميبد به چاپ رسیده بود، را به پروفسور میبدی اهدا کرد.

SAMSUNG CSC

شایان ذکر است دکتر محمد ذوالعلی میبدی لیسانس خود را در دانشگاه تهران با کسب رتبه اول به اتمام رساند و ادامه تحصیل خود را در آمریکا ابتدا در رشته  مهندسی صنایع-تحقیق در عملیات در دانشگاه سیراکوس و سپس رشته مهندسی صنایع-سیستم ها  در دانشگاه فلوریدا سپری نمود و در نهایت مدرک دکترای تخصصی خود را در رشته تحقیق در عملیات از دانشگاه اوکلاهاما آمریکا دريافت کرد. سپس به عنوان هیئت علمی در دانشکده مدیریت دانشگاه ایندیانای آمریکا مشغول به کار شد.

دانشگاه اینديانا نیز یکی از دانشگاه های بزرگ و مشهور آمریکا است که در ایالت ایندیانای آمریکا واقع شده است و دارای ۸ پردیس با بیش از ۱۱۴۰۰۰ دانشجو و ۱۹۰۰۰ کارمند و هیئت علمی می باشد.

نظرات ارسال شده

  1. میبد ما که خبرش نزده حتما میگه جناح اصلاح طلب هستن ایشان

    الان باید کسانی که در کشور های پیشرفته درس خوانند بیاییند میبد را آباد کنند نه چهار تا راستی

ارسال نظر