تاریخ : 25 جولای 2017 - 8:04 - شناسه خبر : 23456 اخبار شهرستان

مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد:

تعاوني هاي روستايي، نقش بسزايي در برقراري عدالت اجتماعي دارند

مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان در جلسه ارزيابي تعاوني هاي برتر ميبد گفت: تعاوني هاي روستايي نقش بسزايي در برقراري عدالت اجتماعي داردند.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد:‌ در راستاي بررسي و ارزيابي پرونده تعاوني هاي برتر ميبد و ارائه راهكارهاي عملي در اجراي برنامه هاي اين حوزه، مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان يزد و سرپرست اداره توسعه تعاون اين اداره كل، از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد بازديد و در جلسه كارگروه ارزيابي تعاوني هاي برتر اين شهرستان شركت كردند.

ناصر زارع با بيان اينكه امروزه تعاون، همكاري، تقويت روح تفكر و مشاركت جمعي ابزارهاي مناسب در حركت به سمت برقراري عدالت و توسعه همه جانبه محسوب مي شود گفت: تعاون تنها بخشي است كه در آن تصميم گيري ها مستقل از ميزان سرمايه افراد و تنها بر اساس ارزش انساني و تشريك مساعي استوار است.

مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان ضمن تاكيد بر معرفي توانمندي هاي بخش تعاون و تقويت اين بخش به منظور ايجاد اشتغال پايدار و ارتقاء سهم اقتصاد تعاوني در توليد ناخالص ملي خاطر نشان كرد: اميد است انتخاب و معرفي تعاوني هاي برتر استان كه با هدف ترويج فرهنگ تعاون و معرفي نمونه هاي موفق تعاوني انجام مي گيرد، در راستاي اصلاح آگاهي و نگرش عمومي نسبت به بخش تعاون موثر واقع شده و موجب تشويق و جلب افراد و گروه هاي مستعد و علاقمند گردد.

زارع با اشاره به اجراي طرح تعاون روستا در همه شهرستان هاي استان با شعار هر روستا حداقل يك تعاوني از سوي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان در سال جاري تصريح كرد: با توجه به نقش و جايگاه تعاون و تعاوني هاي روستايي در فرايند توليد و نهايتا توسعه روستايي، مي توان با تقويت اين حوزه و تشكيل تعاوني هاي روستايي نقش بسزايي در تحقق عدالت اجتماعي،‌ توسعه روستاها و ريشه كني گسترده فقر داشت.

مدير تعاون و سرپرست اداره توسعه تعاون استان در ادامه با بررسي و ارزيابي پرونده تعاوني هاي برتر ميبد، راهكارهاي عملي اجراي برنامه هاي حوزه تعاون اين شهرستان را تشريح كردند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر