تاریخ : 9 آگوست 2017 - 20:13 - شناسه خبر : 23686 اخبار شهرستان، اسلایدشو

فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در جمع خبرنگاران:

پایگاه های مقاومت بسیج مسجد محوری می شود/ جهت تکمیل استخر به ۲ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم/ ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی در محله علی آباد+گزارش تصویری

اطلاع رسانی باید خوب، دقیق و از روی اخلاص باشد. خبر اثرگذار است. خبری که با فکر، سنجیده و تحلیل باشد مردم بیشتر آن را می پذیرند.

به گزارش صدای میبد: فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در جمع اصحاب رسانه شهرستان با تبریک روز خبرنگار، شغل خبرنگاری را یک ایثار دانست و افزود: خبرنگار تمام وقت کار می کند و شب و روز ندارد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی باید خوب، دقیق و از روی اخلاص باشد. خبر اثرگذار است. خبری که با فکر، سنجیده و تحلیل باشد مردم بیشتر آن را می پذیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به اینکه در شهرستان میبد کار خبری و رسانه ای وضعیت مطلوبی دارد خاطرنشان ساخت: شیوه اطلاع رسانی در شهرستان راضی کننده است و باعث افتخار در استان است. بیشترین سایت و خبرنگار از لحاظ جمعیت در استان در شهرستان میبد وجود دارد.

فلاح با اشاره به اینکه نمود کارهای صورت گرفته توسط شاخه های مختلف بسیج و سپاه در رسانه های شهرستان کم است گفت: عملکرد بسیج شهرستان بسیار عالی است به طوری که بسیج دانش آموزی ما در استان دارای رتبه اول و دوم است. ولی در رسانه های شهرستان انعکاس خاصی پیدا نکرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به اینکه بسیج رسانه شهرستان چندسالی است که شروع به کار کرده است تصریح کرد: امیدوارم بسیج رسانه بتواند مکانی برای همفکری رسانه های مختلف شهرستان باشد. انتظار داریم که بسیج رسانه شهرستان هفته ای یک جلسه را با خبرنگاران طیف های مختلف برگزار کند و تصمیمات حائز اهمیتی را در شهرستان بگیرد.

فلاح با اشاره به اینکه با روی کارآمدن آقای غیب پرور رویکرد بسیج به طرف مسجد است افزود: بسیج مانند گذشته شیوه مسجد محوری پیدا خواهد کرد. تفاهم نامه ای بین اداره اوقاف و سپاه امضا شده است. سپاه در هر مسجدی ۷ تا ۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد کرد تا کارهای بسیج در کارهای فرهنگی مسجد ادغام شود.

وی ادامه داد: حلقه های صالحین از امسال در مساجد برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به اینکه سپاه قرار است در منطقه علی آباد مجموعه فرهنگی، ورزشی را دائر نماید افزود: تا سال آینده ۵۰ درصد این مجموعه ساخته خواهد شد و مابقی آن از طریق کمک های مردمی تامین خواهد شد.

فلاح در پایان با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و صد میلیون تومان بابت استخر واقع در بلوار بهارستان هزینه شده است گفت: دو میلیارد تومان دیگر جهت تجهیز این استخر نیاز است که باید همه دستگاه کمک کنند.

روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد روز خبرنگار میبد

اخبار مرتبط

ارسال نظر