تاریخ : 24 آگوست 2017 - 10:52 - شناسه خبر : 23881 اخبار شهرستان

پیام فرماندار میبدبه مناسبت هفته دولت

شهیدانی که به پشتوانه ملت، راه خدمت را در پیش گرفتند و همین اتحاد و همدلی باعث خشم دشمنان در از میان برداشتن این عزیزان از صحنه خدمت به ملت و نظام شد.

فرماندار شهرستان میبد در آستانه فرار رسیدن هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل “حسین فلاح” فرماندارمیبد بدین شرح است:

یکی از مناسبت‌های بزرگ کشورمان به گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت، شهید رجایی و باهنر اختصاص دارد.

شهیدانی که به پشتوانه ملت، راه خدمت را در پیش گرفتند و همین اتحاد و همدلی باعث خشم دشمنان در از میان برداشتن این عزیزان از صحنه خدمت به ملت و نظام شد.

اکنون‌که ایران اسلامی بعدازآن دوران ترورهای کور، با ایثار و ازجان‌گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی، به امنیت پایدار رسیده است؛ تنها بهانه مسئولین در همه سطوح باید خدمت صادقانه به ملت و پیشرفت همه‌جانبه نظام و کشور باشد.

بنابراین در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر وامید، راه برای فتح قله‌های بلند در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و امنیتی برای سرافرازی ایران و ایرانی فراهم است.

اما آنچه مهم است؛ غفلت نکردن از توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی امریکاست؛ چراکه تاریخ به ما نشان داده است خوی استکبار در غارت منابع و سرمایه کشورها و کشتار مردم بی‌دفاع و تسلط بر ملت‌ها تغییر نکرده است و در دنیای امروز با استفاده از همه ابزارهای خود ازجمله تحریم‌های اقتصادی همواره درصدد تضعیف نظام و کشور و سلب روحیه نشاط و امید ملت ایران است.

بر این اساس باید با تکیه به منویات رهبری در حوزه توجه به تولید داخل، حمایت از صنایع کوچک و زودبازده و حفظ اشتغال پایدار با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی و غافل نبودن از شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت آن‌ها و حمایت از نخبگان باید در مقابل همه نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد؛ چراکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند؛ آینده از آن ملت و جوانان ایران است و زمانی که به قله‌های بلند توسعه و پیشرفت رسیدند همه دشمنی‌ها تمام خواهد شد.

امروز باید اذعان کرد؛ در دوره خدمت دولت تدبیر و امید علیرغم همه مسائل و مشکلات و تحریم‌هایی که استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به کار گرفت تا کشور و ملت ایران را درصحنه جهانی و بین‌المللی منزوی کند؛ اما دولت با تأسی از رهبر معظم انقلاب با شرکت در مذاکرات بر جام و امضای آن نشان داد که ایران اهل تعامل است و اگر نقضی صورت می‌گیرد از طرف امریکاست.

همین را بس که دولت و مسئولین سراسر استان‌ها و شهرستان‌ها در دشوارترین شرایط در طول ۴ سال، کشور را به‌خوبی در همه عرصه‌ها به‌پیش بردند و امروز شاهد امنیت پایدار، رونق اقتصادی و پویایی فرهنگی اجتماعی هستیم که جا دارد؛ سالروز شهادت شهید باهنر و شهید رجایی را گرامی بداریم و هفته دولت را به همه دولت‌مردان به‌ویژه به رئیس‌جمهور، کابینه دولت و همه کارگزاران آن در سطح کشور و مدیران و مسئولان شهرستان و همچنین از خیرین و مردم میبد که در پیشبرد پروژهای مختلف دولت مشارکت داشتند و زحمات زیادی در خدمت صادقانه به مردم کشیده‌اند تبریک بگویم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر