تاریخ : 27 آگوست 2017 - 18:42 - شناسه خبر : 23973 اخبار استان

۶۷۰ خانواده زندانی نیازمند در یزد؛ چشم انتظار حمایت خیرین

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد گفت: بیش از ۶۷۰ خانوده زندانی در استان یزد نیازمند کمک و حمایت هستند.

محمدحسین بهشتیان در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان یزد افزود: در سنوات اخیر تلاش های گسترده ای در جهت تحقق اهداف خیرخواهانه انجمن صورت گرفته و باید در تداوم و ارتقای این فعالیت ها تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی از تلاش های گسترده به حرفه آموزی زندانیان با تعامل و همراهی مسئولان زندان یزد خبر داد و اظهار داشت: این حرفه آموزی ها با هدف خود اشتغالی و ایجاد درامد برای زندانیان و خانواده آنان صورت گرفته است.

این مقام قضایی به وجود حدود ۸۰۰ دانش آموز تحت حمایت انجمن اشاره کرد و گفت: این دانش آموزان نیاز مبرم به حمایت دارند تا بتوانند حداقل های شرایط را برای ادامه تحصیل داشته باشند.

وی بر بالا بردن درآمد های انجمن برای حمایت بهتر و بیشتر از خانوده زندانیان تأکید کرد و بیان داشت: بسیاری از حمایت های مالی انجمن، تطابقی با شرایط تورمی جامعه ندارد و نیاز است تا با بالا بردن درآمد ها بتوان کمک های بیشتری را برای این قشر آسیب پذیر جامعه فراهم کرد.

بهشتیان از تلاش های جمال قضاوتی دادستان سابق یزد به عنوان رئیس هیئت مدیره قبلی انجمن حمایت از زندانیان و همچنین از عباسعلی امینی، مدیر عامل سابق انجمن که بیش از ده سال تلاش های گسترده ای را در جهت بهبود و ارتقاء شرایط حمایتی و خدماتی انجمن داشته اند تقدیر کرد.

منبع: یزدرسا

ارسال نظر