تاریخ : 20 سپتامبر 2017 - 19:29 - شناسه خبر : 24242 اخبار شهرستان

سرهنگ امیر فلاح فرمانده سپاه ناحیه میبد

رونمایی از پهباد در رژه نیروهای مسلح/ عاشورایی ترین هفته دفاع مقدس در سال جاری است

برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت رسمی از صبح پنجشنبه و با غباروبی گلزار شهدای فیروزآباد همراه با قرائت زیارت عاشورا و ایراد سخنرانی آغاز خواهد شد.

به گزارش صدای میبد: سرهنگ امیر فلاح فرمانده سپاه ناحیه میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و همزمانی این ایام با هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت:  امسال اولین روز هفته دفاع مقدس مقارن با اول محرم است و شاید در طول تاریخ شیعه هیچ مقطعی مانند دوران دفاع مقدس به عاشورا شباهت نداشته است.

وی افزود: عاشورایی ترین هفته دفاع مقدس در سال جاری داریم برگزار می شود چرا که اول محرم با هفته دفاع مقدس مصادف شده است.

سرهنگ فلاح در خصوص هدف هفته دفاع مقدس اذعان داشت: حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقامت، جهاد و شهادت از جمله این اهداف است.

فرمانده سپاه ناحیه میبد تبیین نقش رهبری، تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد باز دارندگی در مقابله باتهدیدات، تبیین نقش بصیرت، مقاومت و وحدت، نهادینه سازی روحیه ولایتمداری و تبیین اقتصاد مقاومتی از اهداف برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، تشکل‌های مردمی و هیئات مذهبی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خواستار هماهنگی و همکاری شایسته تمام اداره‌ها و سازمان‌های فرهنگی و دیگر نهادها برای تقویت این برنامه‌ها شد.

سرهنگ فلاح با تأکید بر انتقال و ترویج فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل های جدید انقلاب و ذکر این موضوع که دفاع مقدس همچنان ادامه دارد بیان داشت : نسل های جدید و این آینده سازان کشور باید بدانند که موفقیت ها و پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی به آنان دست یافته ایم مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

وی شعار محور هفته گرامیداشت دفاع مقدس را ” من انقلابی‌ام” عنوان و اضافه کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت رسمی از صبح پنجشنبه و با غباروبی گلزار شهدای فیروزآباد همراه با قرائت زیارت عاشورا و ایراد سخنرانی آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میبد در ادامه اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جمعه ۳۱ شهریور با عنوان روز معنویت، اقتدار مسلح، وحدت ملی و سلامت با رژه نیروهای مسلح، افتتاح نمایشگاه از غدیر تا کربلا و حضور منسجم نیروهای مسلح شهرستان در نماز جمعه و راهپیمایی مردمی دفاع از امر به معروف و نهی از منکر برنامه ها ادامه می یابد.

وی در این زمینه اظهار داشت: رونمایی از دو پهپاد پادگان نبی اکرم (ص)، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در امامزاده سید صدرالدین قنبر، مراسم روز سرباز، برگزاری همایش غذای ایرانی اسلامی در فرمانداری، شرکت در مراسم سالگرد مرحوم آیت الله ابراهیم اعرافی به همراه غباروبی گلزار شهدای شهیدیه، بازدید مسئولین استانی و شهرستان از منزل شهید ذوالفقاری شهید شاخص دانش آموزی کشور و تجلیل از خانواده های معظم شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس بعنوان مهمترین برنامه های شهرستان میبد در جهت ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان در هفته دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ فلاح در پایان با اشاره به اهمیت تشریح و تبیین رشادت های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب تصریح داشت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل جانفشانی و ایثارگری های سربازانی است که عزت و سربلندی این مرز و بوم یک از مهمترین اهداف آنها بوده است.

منبع: میبدخبر

نظرات ارسال شده

  1. بحمدلله این سایت جناح زده هر روز مخاطباش داره کمتر میشه و اینو الکسا داره نشون میده!!
    شما خیلی به هنر خودتون فخرفروشی میکردید، یکی مثل احمد کریمی اومد تو میدون حال هه تون رو گرفت. ایشون با مدرک پایینش کاری کرد که نه شفیع پور با اون بوغ و کرناش و نه نوچه عکاسش نتونستن به گرد پاهاش برسن و این موفقیت رو به شما تسلیت میگم چرا که بدجوری ضدحال خوردید
    همچنین منتظر خبرهای دیگه از شهرداری باشید که مثل سایت و باندتون منفجر میشه (-:

  2. جناب آدميزاد فكر نكنم هيچ كس مثل دوستانتان جناحي و باندي و تشكيلات منسجمي داشته باشند! البته كه اگر سايت ما هم درآمدي داشت قطعا توانايي هاي خودمان را نشان مي داديم. ما هم مانند ديگران از هر جايي برايمان پول نمي بارد و مجبوريم براي كسب رزق و روزي چند جا كار حلال كنيم اخوي. كار رسانه اي هم پشتوانه مالي مي خواهد و هم پشتوانه اطلاعاتي و …! البته با آقاي كريمي هم دوست هستيم و ايشون را هم خيلي دوست داريم و آن طور كه شما فكر مي كنيد دشمن هم نيستيم. احمدآقا الان رسما فعاليتشان خبرنگاري است در نتيجه خروجي كار خوب از آب در مي آيد نه بنده كه صبح يك جا كار مي كنم و عصر هم يك جا. همين طور آقاي نبوي! عشق و علاقه باعث شده كار خبري انجام دهيم. در صورتي كه فعاليت اصلي مان خبري باشد مطمئنا مانند دوسالي كه در سايت ميبدخبر فعاليت داشتيم و آن را در راس رسانه هاي شهرستان قرارداديم به خوبي از عهده كار بر مي آيم. البته كه شوراي پنجم هم قطعا از جناح بازي به دور است و تجربه تلخ شوراي قبلی را مدنظر دارد پس فكر نكنيد آن را تسخير كرده ايد!

  3. این آقای آدمیزاد یه کمبودی قبلا داشتند جدیدا کمبودشون رفع و رجوع شده. میخوان از خوشحالی پر در بیارن.خخخ

ارسال نظر