تاریخ : 9 اکتبر 2017 - 20:11 - شناسه خبر : 24621 اخبار شهرستان

به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت تکریم و منزلت سالمندان:

دوره اموزشی پیشگیری از معلولیتها ویژه سالمندان برگزار شد

سالمندان در مرکز حبیب ابن مظاهر به فعالیتهای ورزشی . فرهنگی و….مشغول هستند و اردوهای فرهنگی و تفریحی از جمله اردوهای زیارتی کربلا و مشهد و… با همکاری مسئولین این مرکز جهت این عزیزان تدارک داده می شود.

به گزارش صدای میبد: سعید مشایخ رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد ،  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بزرگداشت هفته تکریم منزلت سالمندان با اشاره به شعار روز جهانی سالمندان «حرکت به سوی آینده : بهره گیری از استعدادها ، همکاریها و مشارکت سالمندان در جامعه» گفت : مشارکت فعال سالمندان در تصمیم گیریها و بهره گیری از تجربیات ارزشمند آنان در حل مشکلات جامعه به ویژه در حوزه سالمندان مهم می باشد.

وی بر لزوم اجرایی شدن مناسب سازی اماکن شهرستان برای این قشر از جامعه با همکاری بهزیستی و مسئولین تاکید کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میبد در ادامه گفت: آنچه در این میان در خور توجه و قابل ستایش است شرکت سالمندان مرکز حبیب ابن مظاهر در نمایشگاههای برگزار شده در شهرستان و به نمایش گذاشتن کارهای هنری انها در غرفه ها می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

وی برپایی چنین نمایشگاه هایی را برای ترغیب، سرزندگی ، عزت نفس و شادابی سالمندان  مهم دانست.

لازم به ذکر است به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت تکریم و منزلت سالمندان دهم تا ۱۶ مهرماه دوره اموزشی پیشگیری از معلولیتها ویژه سالمندان تحت پوشش بهزیستی میبد با همکاری مرکز بهداشت برگزار گردید.

گفتنی است سالمندان در مرکز حبیب ابن مظاهر  به فعالیتهای ورزشی . فرهنگی و….مشغول هستند و اردوهای فرهنگی و تفریحی از جمله اردوهای زیارتی کربلا و مشهد و… با همکاری مسئولین این مرکز جهت این عزیزان تدارک داده می شود.

photo_2017-10-09_20-19-49 photo_2017-10-09_20-20-13

اخبار مرتبط

ارسال نظر