تاریخ : 21 اکتبر 2017 - 22:14 - شناسه خبر : 24701 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

طرح روستا تعاون، فرصت مناسبي براي توسعه روستاها به شمار مي رود

با توجه به تسهيلات اختصاصي كه در برنامه بودجه سال براي اين تعاوني ها در نظر گرفته شده است، فرصت مناسبي براي توسعه روستاها از طريق طرح روستا تعاون فراهم شده است.

 به گزارش صدای میبدرئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد در جمع دهياران بخش ندوشن گفت: اجراي طرح روستا تعاون، فرصت مناسبي براي توسعه روستاها به شمار مي رود.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ميبد، «سيد احمد علائي» در دومين جلسه توجيهي طرح روستا تعاون كه با حضور دهياران بخش ندوشن در محل بخشداري ندوشن برگزار شد گفت: با توجه به تسهيلات اختصاصي كه در برنامه بودجه سال براي اين تعاوني ها در نظر گرفته شده است، فرصت مناسبي براي توسعه روستاها از طريق طرح روستا تعاون فراهم شده است.

وي در خصوص دستاوردهاي اين طرح ملي افزود: با اجراي كامل اين طرح در روستاهاي كشور و رونق مجدد اقتصاد روستاها، نه تنها از مهاجرت روستائيان به شهرها جلوگيري مي شود، بلكه فرصت مناسب سرمايه گذاري در روستاها موجب اشتغالزايي و جذب جوانان روستا به مشاغلي نظير فرآوري محصولات و ارزش افزوده دو چندان توليدات روستايي مي گردد.

در ادامه اين جلسه فرزين زارعي،‌ كارشناس تعاون ميبد ضمن آموزش نحوه تشكيل شركت تعاوني، به توضيح نكات و مسائل قانوني اجراي اين طرح پرداخت و در پايان دهياران و مسوولين شوراي دهستان هاي صدرآباد، نيوك و علويه در خصوص مزيت ها و ظرفيت هاي هر دهستان به ارائه گزارش پرداختند.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر