تاریخ : 4 جولای 2015 - 20:02 - شناسه خبر : 2477 اخبار شهرستان

همزمان با شروع ماه مبارك رمضان :

اجرای طرح ضيافت الهی مهر رمضان توسط بهزيستي میبد

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان بازدید از منزل معلولین، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی میبد و اهداء سبد غذایی به خانواده های جامعه هدف بهزیستی در حال اجرا می باشد.

به گزارش صدای میبد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان بازدید از منزل معلولین، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی میبد و اهداء سبد غذایی به خانواده های جامعه هدف بهزیستی در حال اجرا می باشد.

طرح ضيافت الهی مهر رمضان همزمان با شروع ماه مبارك رمضان توسط بهزيستي میبد و با حضور دستگاههاي دولتي، مددكاران مراكز خصوصي و دولتی در ميبد در حال اجرا می باشد.

مشایخ رئیس بهزیستی میبد با بيان اين مطلب گفت: یکی از برنامه های اجرایی در طرح ضيافت مهر رمضان بازدید از منزل زنان سرپرست خانوار، معلولین و فرزندان امداد بگیر می باشد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه همه ساله در ماه مبارك رمضان با هدف ديدار با مددجويان، آشنايي مديران دستگاه هاي اجرايي با فعاليتهاي بهزيستي، اطلاع از وضعيت زندگي و مشكلات آنها و تلاش در راستاي رفع مشكلات خانواده های مذکور اجرا مي شود افزود: با مكاتبات و هماهنگي ها صورت گرفته از سوي بهزيستي با دفتر امام جمعه شهرستان، شورای شهر، مجموعه ادارات شهرستان، همکاری خوبی در اجرای این طرح مهم از طرف این عزیزان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر اهداء سبد غذایی از طرف بهزیستی به خانواده ها به ارزش ۱۵میلیون ریال، مساعدتی از طرف مسئول دفتر امام جمعه و اعضاء شورای شهر و دیگر ارگانها در زمینه هزینه تعمیر مسکن، تهیه وسایل ضروری و… به خانواده های تحت پوشش اهدا می شود.

20150629_095706

IMG_5834

اخبار مرتبط

ارسال نظر