تاریخ : 30 اکتبر 2017 - 8:42 - شناسه خبر : 24819 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

سخنگوی وزارت کشور خبر داد؛

تعیین استانداران اردبیل، اصفهان،مازندران و یزد

سامانی: با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیأت وزیران ۴ استاندار جدید انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه امروز یک شنبه هیئت دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های؛ اردبیل، اصفهان، مازندران و یزد معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند.
دکتر سامانی افزود؛ بر این اساس، آقايان اکبر بهنام جو؛ به عنوان استاندار اردبیل، محسن مهر علیزاده؛ به عنوان استاندار اصفهان، محمد اسلامی به عنوان استاندار مازندران و محمود زمانی قمی؛ به عنوان استاندار یزد تعیین شدند.
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استانها خاطر نشان کرد: با تعیین ۴ استاندار جدید در جلسه امروز هیأت وزیران، از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون استانداران ۲۱ استان تغییر کردند.

محمود زمانی قمی سیاست‌مدار اصلاح طلب و استانداراستان مرکزی در دولت یازدهم و نائب رئیس هیئت مدیره بنیاد باران است.وی عضو ستاد انتخاباتی محمدرضا  عارف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران. (۱۳۹۲) و مسئول هماهنگی امور استانهای این ستاد بود.همچنین استانداری ایلام، چهار محال و بختیاری، معاونت سیاسی استانداری همدان و سمنان و مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را در کارنامه دارد.محمود زمانی‌قمی در اواسط دهه ۶۰ نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی سیستان وبلوچستان و از موسسین جهاد دانشگاهی این استان بود. زمانی قمی از مدافعین جدی سیاست های دولت تدبیر و امیداست.

ارسال نظر