تاریخ : 15 نوامبر 2017 - 9:02 - شناسه خبر : 25128 اخبار شهرستان

دفتر خدمات الکترونیک قضایی درمیبد افتتاح شد

با راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، از ارسال احضاریه‌های فیزیکی و کاغذی جلوگیری شده و ازاین‌پس مردم از طریق این دفاتر دادخواست‌های خودشان را تقدیم می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، برای احداث ۴ واحد مسکونی قضات هم در زیربنای ۵۰۰ مترمربع،۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل قوه قضائیه و اعتبارات داخلی هزینه شده است.

دکتر محمدرضا حبیبی در این مراسم بابیان اینکه هردو این پروژه‌ها در جهت خدمت به مردم است گفت: دفاتر خدمات به لحاظ عدم مراجعه مکرر مردم به دادگستری و کم کردن زحمت مراجعات مردم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، از ارسال احضاریه‌های فیزیکی و کاغذی جلوگیری شده و ازاین‌پس مردم از طریق این دفاتر دادخواست‌های خودشان را تقدیم می‌کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان تصریح کرد: از طریق این سیستم و تلفن‌های همراه، وقت‌های رسیدگی و نتیجه رسیدگی پرونده‌ها هم ابلاغ خواهد شد تا دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به سیستم قضایی و عدالت و تسهیل امور فراهم شود.

حبیبی با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی هم گفت: با توجه به مشغله‌های کاری قضات، به‌ویژه قضات غیربومی، تأمین مسکن برای آن‌ها ضروری بود.

وی بابیان اینکه برای احداث این واحدها یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سوی قوه قضائیه اختصاص‌یافته است افزود: معادل همین اعداد هم رئیس دادگستری با کمک گرفتن از سازمان‌های دیگر برای به اتمام رساندن این پروژه هزینه کرده است.

با راه‌اندازی این دفتر زمینه اشتغال ۴ نفر هم در شهرستان میبد فراهم شد.

 

ارسال نظر