تاریخ : 21 نوامبر 2017 - 13:51 - شناسه خبر : 25143 اخبار شهرستان، اسلایدشو

برگزاري همايش آموزشي كارآفريني در ميبد

به همت اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و همكاري شركت شهرك صنعتي جهان آباد ميبد همايش يك روزه كارآفريني ويژه جامعه كار و تلاش ميبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد: در ابتداي اين همايش رئيس اداره توسعه كارآفريني اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان ضمن گراميداشت هفته جهاني كارآفريني، به ارائه گزارشي از برنامه هاي اجرا شده استان به مناسبت اين هفته پرداخت.

فاطمه نيكجو با اشاره به ظرفيت هاي خوب استان در حوزه گردشگري، صنعت،‌ كشاورزي و خدمات،‌ برگزاري دوره هاي آموزش كارآفريني را از اولويت هاي اين اداره كل عنوان كرد.

1

در ادامه سيدمسعود عظيمي، مدير شركت شهرك هاي صنعتي استان، با اشاره به لزوم آموزش كارآفريني از سنين كودكي بويژه در دوران مدرسه،‌ خواستار تغيير نگاه كارآفرينانه در آموزش كودكان شد.

وي با تاكيد بر تغيير نگرش خانواده ها و شناسايي استعدادهاي بالقوه از دوران كودكي، توجه به تغيير بنيادي در امر كارآفريني را لازمه پيشرفت و توسعه اقتصادي برشمرد.

ELI_8494 ELI_8516 ELI_8521 ELI_8523 ELI_8540 ELI_8544 ELI_8557 ELI_8568 ELI_8583 ELI_8597 ELI_8602 ELI_8604 ELI_8612

در ادامه اين همايش دكتر ديانتي، استاد و مدرس كارآفريني استان ضمن اشاره به مباحث كارآفريني از نگاه علمي، به تشريح اصول و مباني كارآفريني و ملزومات اوليه كارآفريني پرداخت.

در پايان اين همايش پس از ارائه نقطه نظرات و مسائل و مشكلات حوزه كارآفريني از سوي كارآفرينان موفق شهرستان، با اهداء لوح تقدير و جوايز غيرنقدي از كارآفرينان ميبد تجليل شد.

شايان ذكر است: همايش يك روزه آموزش كارآفريني با حضور فرماندار ميبد، رئيس اداره توسعه كارآفريني اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان، مدير شركت شهرك هاي استان، دفتر امام جمعه شهرستان و جمعي از روساي ادارت و كارآفرينان شهرستان در محل سالن همايش فرمانداري ميبد برگزار شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر