تاریخ : 28 نوامبر 2017 - 19:18 - شناسه خبر : 25195 اخبار شهرستان

اسدزاده شهردار میبد در جمع نیروهای فضای سبز شهرداری:

رونق زندگی در شهر برعهده شماست

درحال حاضر مالکیت و تغییر کاربری ۴ قطعه زمین جهت احداث پارک توسط شهرداران گذشته انجام شده و بزودی کاشت درختان با شرایط آب و هوایی این منطقه در دستورکار قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز طی نشستی اسدزاده شهردار میبد با پرسنل فضای سبز این شهرداری در امامزاده میرشمس الحق دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است اسدزاده ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام عصر(عج) از زحمات پرسنل این واحد تقدیر و تشکر کرد و افزود:شما بعنوان پرسنل یکی از واحدهای مهم شهرداری، مسئولیت سنگینی بردوش دارید، رونق زندگی در شهر برعهده شماست.

وی از پرسنل خواست تا نسبت به تخلفات مانند قطع درختان، ترکیدگی لوله های آب، آبگرفتگی معابر و … حساس بوده و درصورت رویت این گونه موارد سریعا به مسئولین اداره گزارش نمایند.

شهردارمیبد درخصوص افزایش سرانه فضای سبز شهری گفت: درحال حاضر مالکیت و تغییر کاربری ۴ قطعه زمین جهت احداث پارک توسط شهرداران گذشته انجام شده و بزودی کاشت درختان با شرایط آب و هوایی این منطقه در دستورکار قرار خواهد گرفت و از شما بعنوان پرسنل این واحد انتظار می رود از فضای سبز شهری به نحو احسن نگهداری و حراست کنید.

در ادامه اسدزاده به نداشتن مکانی جهت غنی سازی خاک باغچه ها اشاره کرد و گفت: مشکل رشد بی رویه نی ها در بلوارهای سطح شهر بدلیل آلوده شدن خاک باغچه هاست که باعث کار مضاعف شما پرسنل و نمای نامناسب شهری شده، باید مکانی جهت دپوی خاک و غنی سازی آنها درنظر گرفت تا خاک مناسب به باغچه های سطح شهر تزریق شود.

در این جلسه شهردار میبد کاشت درخت را مانند دیگر کارهای خیری، ماندگار دانست و افزود: همه شهروندان بخصوص خیرین در کاشت درخت و نهال و همچنین حراست و نگهداری پیش قدم باشندزیرا این درختان برای نسل های آینده بعنوان سرمایه های شهری می مانند.

در انتهای جلسه اسدزاده پاسخ گوی مشکلات پرسنل فضای سبز شهرداری بود.

نظرات ارسال شده

  1. سلام
    به شهردار بگین، تو رو خدا درخت های کاج و سرو نکارین.
    برین سراغ درختان میوه دار.
    مثل زیتون. هم همیشه سبز هست و هم میشه از فروش محصولش واسه شهرداری کسب درآمد کرد.(اگه شهرداری یه کم زحمت بیشتر بکشه حتی میتونه فرآوری کنه و سودی چندین برابر)
    شبیه این کار در بسیاری از کشورهای دیگه انجام شده و باعث شده برخی از آنها تبدیل به قطب صادرات میوه هایی همچون زیتون و گردو و … بشوند.

ارسال نظر