تاریخ : 29 نوامبر 2017 - 18:43 - شناسه خبر : 25202 اخبار شهرستان

جلسه هفته گرامیداشت معلولین در بهزیستی میبدبرگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین جلسه ای با حضور فلاح رییس بهزیستی میبد و مسئولین مراکز غیردولتی حوزه توانبخشی در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین جلسه ای با حضور فلاح رییس بهزیستی میبد و مسئولین مراکز غیردولتی حوزه توانبخشی در سالن اجتماعات  بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای جلسه سیدمحسن فلاح رئیس بهزیستی گفت: ۱۲آذرماه برابر با ۳دسامبرروز جهانی معلولان مانند سالهای گذشته فرصتی برای مسئولین شهرستان و متولیان این عزیزان فراهم می کند تا ضمن تکریم و بزرگداشت این مناسبت، توانمندی ها، ظرفیت ها و همچنین مسائل و مشکلات افراد معلول و انتظارات بر حق آنها را در سطح جامعه منعکس نماید.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع پیگیری مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که امیدواریم با همکاری کلیه مسئولین مراکز توانبخشی و کارشناسان حوزه توانبخشی برنامه هایی جهت بزرگداشت این هفته به نحو احسن برگزار گردد.

برگزاری جشن معلولین شهرستان با همکاری کلیه مراکز غیردولتی، مصاحبه با ریاست اداره به مناسبت روز جهانی معلولین، بازدید مسئولین از مراکز توانبخشی، اعلام آمادگی مسئولین مراکز توانبخشی جهت مصاحبه با هماهنگی مسئولین نشریات و سایت ها جهت معرفی فعالیتهای  مراکز خود، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نمایشگاه توانمندی های معلولین و … از برنامه های  اجرایی این هفتخ ( ۱۱آذر لغایت ۱۶ آذر ماه) می باشد.

ارسال نظر