تاریخ : 3 دسامبر 2017 - 17:40 - شناسه خبر : 25260 اخبار شهرستان

بهره برداری از مسیر ۹ کیلومتری اردوگاه فرهنگی تفریحی بنستان

زیرسازی و آسفالت مسیر اردوگاه آرزوی ۲۰ ساله‌ای بود که تحقق یافت و از این مسیر به‌نوعی روستای تلخستان و چند روستای بخش ندوشن بهره‌مند می‌شوند.

با حضور امام‌جمعه میبد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولین، از مسیر اردوگاه فرهنگی تفریحی آیت‌الله خامنه‌ای بنستان بهره‌برداری شد.

فرماندارمیبد در حاشیه این افتتاح گفت: زیرسازی و آسفالت مسیر اردوگاه آرزوی ۲۰ ساله‌ای بود که تحقق یافت و از این مسیر به‌نوعی روستای تلخستان و چند روستای بخش ندوشن بهره‌مند می‌شوند.

حسین فلاح با قدردانی از همه دست‌اندرکاران این پروژه به‌ویژه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در تأمین قیر این مسیر گفت: اداره راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل شهرستان میبد و پیمانکار این پروژه هم که با تمام توان در به بهره‌برداری رسیدن این پروژه تلاش کردند قدردانی می‌شود.

فلاح افزود: امیدواریم این اردوگاه که به‌نوعی اردوگاه دانش‌آموزی است و در بانشاط کردن دانش آموزان نقش دارد؛ همه مردم ندوشن و روستاهای اطراف و شهرستان‌های استان از این ظرفیت خوب فرهنگی تفریحی به نحو مطلوب استفاده کنند.

منبع : سایت فرمانداری

DSC_0404

نظرات ارسال شده

  1. متولی ساخت راهها که با این همه کمبود اعتبارات این همه خدمات دارد الان چه اداره ای است؟
    یکی جواب بده ؟

ارسال نظر