تاریخ : 28 دسامبر 2017 - 14:17 - شناسه خبر : 25373 اخبار شهرستان، انتخابات شهرستان میبد

با حضور معاون درمان دانشگاه

بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در این بازدید مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان دانشگاه هر کدام به صورت جداگانه از بخش های مربوط به خود بازدید و نقاط قوت و ضعف را بررسی و در جلسه پایانی در خصوص رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر دهقان معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همراه تیم پایش عملکرد بیمارستان ها از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع)  میبد در این بازدید مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان دانشگاه هر کدام به صورت جداگانه از بخش های مربوط به خود بازدید و نقاط قوت و ضعف را بررسی و در جلسه پایانی در خصوص رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر علی دهقان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نشست پایانی که با حضور مسئولین بیمارستان و کارشناسان حوزه معاونت درمان برگزار شد هدف از انجام این بازدیدها را ارتقاء سیستم درمان و تلاش در جهت ارائه با کیفیت تر این خدمات به بیماران دانست و گفت بعضی از مشکلات مطرح شده اختصاص به یک بیمارستان ندارد و مشکل کلی بیمارستان های استان و کشور است و قدم های مهمی برای حل آن برداشته شده است وی از صبوری کارکنان بخش های درمانی قدردانی کرد و گفت که به مشکلات این عزیزان واقف هستیم . و با توجه به تنگناهای مالی امکان پرداخت بعضی از مطالبات کارکنان وجود نداشته و امیدواریم که بزودی شاهد رفع این مشکل باشیم

ایشان از مسئولین بیمارستان خواست که زیباسازی فضای فیزیکی و شاداب نمودن محیط بیمارستان را در دستور کار خود قرار دهند . دکتر دهقان افزود در مجموع  ارائه خدمات درمانی به مراجعان به این بیمارستان قابل قبول است در عین حال که در بعضی از بخش ها ارائه خدمات به نحو مطلوب صورت گرفته و قابل تقدیر است .

دکتر زارع مدیر درمان دانشگاه نیز عملکرد بیمارستان را خوب ارزیابی نمود و گفت تعداد مراجعان به بیمارستان میبد بسیار زیاد است و این امر دلیلی بر اعتماد شهروندان و بیماران غیربومی مراجعه کننده به این بیمارستان است وی اورژانس بیمارستان میبد را یکی از شلوغ ترین اورژانس های استان دانست و گفت ماهیانه قریب ۱۵۰۰۰ نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می نمایند و با توجه به این حجم مراجعه کننده باید فکری برای توسعه فضای فیزیکی این بخش کرد.

دکتر آقایی سرپرست بیمارستان نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان حاضر گفت : بنای ما بر این است که خدمات بیشتر و با کیفیت تر ارائه کنیم و در این مسیر انتقادات سازنده را پذیرا هستیم و طرح انتقاد و یادآوری نقاط ضعف نقش مهمی در موفقیت در هر سازمان دارد.

رشد هر مجموعه ای شناخت کامل مدیران از امکانات ، تجهیزات ، نیروی انسانی و پتانسیل های آن مجموعه است و یکی از راههای افزایش شناخت یادآوری نقاط قوت و ضعف توسط کارشناسان و افراد خبره می باشد.

شایان ذکر است تیم پایش عملکرد بیمارستان ها شامل مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بدون اعلام قبلی با حضور در بیمارستان های سطح استان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و وضعیت تجهیزات پزشکی ، حضور پزشکان و نیروی انسانی ، فرآیندهای ارائه خدمات بالینی تشخیصی در قالب چک لیست های استاندارد مورد بررسی قرار می دهند.

 

bazdid darman (11) bazdid darman (13) bazdid darman (8) bazdid darman (6) bazdid darman (2) bazdid darman (1)

ارسال نظر