تاریخ : 9 ژانویه 2018 - 16:44 - شناسه خبر : 25505 اخبار شهرستان

آغاز احداث ۲ باب آموزشگاه خیری در شهرستان میبد

با حضور فرماندارمیبد، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و جمعی از مسئولین، کلنگ احداث ۲ باب آموزشگاه خیری در شهرستان میبد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، آموزشگاه زاهدی نخستین آموزشگاهی بود که کلنگ آن در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع به زمین زده شد.

این آموزشگاه که از طرح‌های تخریب و بازسازی است به‌صورت صد درصد خیری در زیربنای هزار ۳۵۰ مترمربع،۹ کلاسه، یک‌ساله و با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

کلنگ دوم در روستای رکن‌آباد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع به زمین خورد.

این آموزشگاه ۶ کلاسه هم که صد درصد خیری است به نام زنده‌یاد مهدی دهقانی در زیربنای ۸۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با یک میلیارد تومان احداث می‌شود.

فرماندارمیبد با قدردانی از خیرین این دو آموزشگاه گفت: نهضت احداث آموزشگاه‌های جدید خیری در شهرستان میبد قابل‌ستایش است.

حسین فلاح افزود: همین حرکت‌های خیری و توجه به جایگاه آموزش‌وپرورش و مدرسه باعث شده است که امروز شهرستان میبد در سطح استان و کشور، پیشتاز کنکور و عرصه‌های علمی باشد.

محسن موحدی فرد مدیر آموزش‌وپرورش میبد گفت: این بیست و نهمین آموزشگاه خیری است که از سال ۹۳ تاکنون در شهرستان میبد عملیاتی می‌شود.

موحدی فرد بابیان اینکه برای جلوگیری از نوبت‌بندی مدارس در شهرستان میبد، قراراست هرسال ۱۰ آموزشگاه جدید احداث شود گفت: امسال این نهمین آموزشگاه است که کلنگ آن به زمین زده می‌شود.


 

ارسال نظر