تاریخ : 6 جولای 2015 - 17:55 - شناسه خبر : 2575 اخبار شهرستان، با دیگر رسانه ها، حوادث

کبف قاپی هم به کلکسیون جرائم تجربه شده در میبد اضافه شد؛

کیف قاپی در روز روشن در شلوغ‌ترین نقطه میبد!

وی در جواب سوال خبرنگار “برج نیوز” مبنی بر بومی یا غیربومی بودن کیف قاپها گفت: قیافه سرنشین عقب موتورسیکلت برای بنده بسیار آشنا بود و فکر میکنم هردوی آنها میبدی بودند.

اگر پول یا اشیاء گرانقیمتی دارید، در ساعات و مکان های “خلوت” تردد نکنید زیرا ممکن است زورگیرها به شما حمله کنند و کسی به دادتان نرسد.

شاید جمله امنیتی بالا را بارها و بارها شنیده و یا دیده باشید ولی به مفهوم و توصیه این پیام توجه نمیکردیم و به راحتی از آن میگذشتیم چون هرگز به ذهنمان خطور نمیکرد که یک روز در شهر مذهبی و امن میبد نیز مجبور باشیم این توصیه ها را آویزه گوشمان کنیم.

این که چرا وضعیت بدینجا رسیده که حتی در روز روشن و در شلوغ ترین معابر هم امکان وقوع زورگیری وجود دارد و چرا سارقان بدین حد از جرأت رسیده اند ، که از زمان ها و مکان های خلوت به شلوغ ترین جاها و ساعات برسند ، مساله ای است که باید مسئولین شهرستان میبد پاسخگو باشند.

شرح ماجرا:

امروز حدود ساعت ۱۰ صبح آقای اسلامی مورد حمله دو کیف قاپ موتورسوار گردید که خوشبختانه با زیرکی و عکس العمل به موقع ایشان سارقان نتوانستند به هدف خود برسند.

آقای اسلامی در گفتگو با خبرنگار “برج نیـــوز” گفت: بنده هنوز از این اتفاقی که افتاده شوکه هستم و همیشه فکر میکردم این اتفاقات را فقط در فیلمها می بینیم و باور نداشتم که یک روزی در شهر خودم مورد حمله زورگیران موتورسوار قرار گیرم.

وی که هنوز تحت تاثیر این ماجرا قرار داشت افزود: بنده کارپرداز یک شرکت بازرگانی کاشی و سرامیک در میبد هستم حوالی ساعت ده صبح مبلغی حدود هشت میلیون تومان در کیف دستی خودم قرار دادم و از کوچه پشتِ بانک سپه به طرف بانک ملی مرکزی حرکت کردم که ناگهان یک موتورسیکلت با دو سرنشین از کنار موتور سیکلت بنده عبور کردند سرنشین عقب سعی کرد کیف دستی من را بگیر که من مانع از این کار شدم وی که نتوانسته بود موفق شود با پا ضربه ای به موتور من زد که به علت آن من روی زمین افتادم و موتور نیز در طرف دیگر خیابان به زمین افتاد در همین حال هردو سارق در انتهای کوچه ایستاند و بعد از مکث چند ثانیه ای فرار کردند.

وی در جواب سوال خبرنگار “برج نیوز” مبنی بر بومی یا غیربومی بودن کیف قاپها گفت: قیافه سرنشین عقب موتورسیکلت برای بنده بسیار آشنا بود و فکر میکنم هردوی آنها میبدی بودند.
امید است با تدابیر به موقع و هدف دار مسئولین انتظامی شهرستان هرچه زودتر این معضلات نوظهور در میبد مدیریت شود تا به مانند کلانشهرهای کشور به یک اپیدمی تبدیل نگردد.
در شرایط فعلی شهرستان چاره ای نداریم جز این که خودمان مراقب باشیم و فکری به حال خود و اطرافیانمان بکنیم تا قربانی بعدی زورگیری و … ، نباشیم.

نظرات ارسال شده

  1. چشمم روشن

  2. هشت ملیون رو بیشتر باید بچسبید

  3. نه دیگه فعلا برادران انتطامی مشغول موتور گرفتن به بهانه ی کلاه ایمنی و بیمه و اینا هستن …… مردم دندشون نرم مواظب مال خودشون باشن… برادران پلیس مهربان!!! کارهای مهمتری دارن!

ارسال نظر