تاریخ : 14 فوریه 2018 - 7:38 - شناسه خبر : 25780 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

یا حضور فرماندار و مسئولین شهرستان میبد:

طرح توسعه و بهسازی بخش های اورژانس، آزمایشگاه و آندوسکوپی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) آغاز گردید

با حضور فرماندار و مسئول دفتر امام جمعه ، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان میبد طرح توسعه و بهسازی بخش های اورژانس ، آزمایشگاه و آندوسکوپی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) آغاز گردید .

با حضور فرماندار و مسئول دفتر امام جمعه ، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان میبد طرح توسعه و بهسازی بخش های اورژانس ، آزمایشگاه و آندوسکوپی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) آغاز گردید .

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد طرح توسعه و بهسازی بخش های اورژانس، آزمایشگاه و آندوسکوپی بیمارستان با هدف افزایش فضای فیزیکی با توجه به تعداد زیاد مراجعان و نیز استانداردسازی بخش اورژانس از جمله راه اندازی اتاق عمل ، اتاق تروما ، اورژانس سرپایی ، رادیولوژی و اتاق احیاء قلبی ریوی انجام می شود.

بر اساس این طرح همچنین بخش آندوسکوپی بهسازی شده و دسترسی بیماران اورژانس به آزمایشگاه استاندارد فراهم می شود.

ذبیح اله برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در آئین آغاز این طرح با بیان اینکه اورژانس بیمارستان میبد پس از مرکز استان با پذیرش متوسط هجده هزار نفر در ماه بیشترین مراجعه کننده را دارد که با وضعیت موجود قابلیت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان را نداشته وامیدواریم تا این طرح با سرعت انجام شده ، موجبات افزایش رضایتمندی همشهریان را فراهم آوریم

وی گفت با پایان این طرح شاهد افزایش تعداد تخت های اورژانس از ۱۶ تخت به ۴۰ تخت خواهیم بود.

آقای برجسته از پیگیری حضرت آیت اله اعرافی و دکتر دهقانی نماینده مجلس و مهندس فلاح فرماندار میبد در راستای جذب اعتبار اولیه و شروع این طرح قدردانی کرد.

مدیر بیمارستان در پایان از شهروندان و مراجعان به بیمارستان و بخش اورژانس که در طول اجرای این پروژه به زحمت می افتند عذرخواهی کرد و گفت از اینکه مراجعان محترم با شکیبایی ما را در اجرای این پروژه یاری می نمایند قدردانی می کنم.

 

IMG_8612 IMG_8599 IMG_8598 IMG_8597 IMG_8591 IMG_8590

اخبار مرتبط

ارسال نظر