تاریخ : 18 مارس 2018 - 12:39 - شناسه خبر : 25964 اخبار شهرستان، اسلایدشو

صدر پور کوثری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد :

توزیع میوه شب عید از امروز در میبد/ پرتقال ۲۵۰۰ و سیب ۲۰۰۰ هزار تومان

سهمیه برنج شهرستان ۶۸ تن می باشد که برنج هندی دانه بلند با قیمت ۵۶۰۰ تومان، برنج هندی دانه کوتاه با قیمت ۲۶۰۰ تومان و برنج تایلندی با قیمت ۳۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

صدر پور کوثری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در جمع خبرنگاران از توزیع میوه شب عید از امروز خبر داد و افزود: سال گذشته ۱۲۲ تن میوه شب عید در شهرستان میبد بین همشهریان توزیع شده که برای سال جدید این رقم به ۱۵۵ تن میوه رسیده که در فروشگاه های بزرگی همچون رفاه، کوروش، فرهنگیان، کرامت و … توزیع خواهد شد.

وی افزود: ۱۲۰ تن پرتقال والنسیا جیرفتی با قیمت ۲۵۰۰ تومان و ۳۵ تن سیب با قیمت ۲۰۰۰ تومان به فروش خواهد رسید و فروشگاه هایی که اقدام به توزیع میوه شب عید می کنند حتما می بایست بنر اطلاع رسانی در محیط کسب و کار آنها نصب باشد.

مدیر جهاد کشاورزی میبد با بیان اینکه برای توزیع میوه شب عید توسط فروشگاه های متقاضی در سطح شهرستان هیچ گونه محدودیتی نداریم افزود: فروشگاه و میوه فروشی هایی که بخواهند میوه تنظیم بازار را عرضه نمایند می توانند با مراجعه به اداره تعاون روستایی واقع در بلوار قاضی میرحسین حواله توزیع را دریافت نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی میبد با بیان اینکه در توزیع مرغ منجمد هیچ گونه محدودیتی نداریم خاطرنشان ساخت: سهیه میبد دراستان برای توزیع مرغ منجمد ۴۱ تن می باشد که نصف آن تاکنون توزیع شده و مابقی نیز در حال توزیع است. قیمت مرغ منجمد تنظیم بازار ۶۲۰۰ تومان می باشد. مرغ ها دارای کیفیت لازم هستند و تاریخ تولید آنها مهرماه امسال می باشد.

وی همچنین اضافه نمود: گوشت گرم گوسفندی ۴ تن سهمیه شهرستان بوده که با قیمت ۳۳۵۰۰ تومان کاملا توزیع شده است.

صدر پورکوثری درباره حال و هوای توزیع تخم مرغ در شب عید این طور گفت: سهیمه شهرستان در تخم مرغ ۶ تن بوده که توزیع شده و برای شب عید نیز ۲ تن تخم مرغ به قیمت ۶ هزار تومان در فروشگاه های مجاز به فروش خواهد رسید.

وی همچنین با بیان اینکه سه نوع برنج جهت خرید در فروشگاه سطح شهر در دسترس مردم قرار دارد گفت: سهمیه برنج شهرستان ۶۸ تن می باشد که برنج هندی دانه بلند با قیمت ۵۶۰۰ تومان، برنج هندی دانه کوتاه با قیمت ۲۶۰۰ تومان و برنج تایلندی با قیمت ۳۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر