تاریخ : 27 می 2018 - 8:16 - شناسه خبر : 26700 اخبار شهرستان، اسلایدشو

آيت الله اعرافي امام جمعه ميبد در جمع فعالين حوزه هاي مختلف شهرستان:

حوزه ورزش و نشاط اجتماعي بايد مهم شمرده شود/ دستگاه ها مسائل فرهنگي، اخلاقي و ديني را در سرلوحه كار خود قرار دهند+ گزارش تصويري

صنعت بايد با نگاه محيط زيستي، اشتغال، خود اتكايي و فناوري هاي پيشرفته توسعه پيدا كند و دولت با تسهيلات و امكانات به فرياد بخش صنعت برسد.

به گزارش صداي ميبد: آيت الله اعرافي روز گذشته در جمع فعالين حوزه هاي مختلف شهرستان كه در مصلي آيت الله اعرافي برگزار شد با اشاره به اينكه جامعه اي رو به سعادت خواهد رفت كه مسائل فرهنگي، اخلاقي و اجتماعي آن در صدر قرار بگيرد افزود: به رغم همه پيشرفت هايي كه داشته ايم داراي آسيب هاي اجتماعي هستيم كه اگر به فكر آن نباشيم هرچه قدر هم فناوري و صنعت داشته باشيم بي ارزش است.

امام جمعه ميبد با تاكيد بر اين نكته كه خانه هاي ما بايد امن، سالم و جاي تربيت فرزندان رشيد و باشد تصريح كرد: دستگاه ها مسائل فرهنگي، اخلاقي و ديني را در سرلوحه كار خود قرار دهند.

وي بيان كرد:‌ در شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مقرر شد كارگروه آسيب هاي اجتماعي تشكيل شود تا كار جديدي تري در اين زمينه صورت بگيرد.

مدير حوزه هاي علميه با بيان اينكه رشد طلاق در سال هاي ۹۵ و ۹۶ در شهرستان با كارهايي كه توسط دادگستري و فعالين اين عرصه صورت گرفته است متوقف شده است خاطرنشان ساخت: ۱۰ تا ۱۵ آسيب اجتماعي داريم. توهين، و پرخاشگري اولين جرم جامعه ما است. مسائل ديني، مذهبي و انقلابي مايه سعادت جامعه است.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي از مردم خواست همچون گذشته درصد مسائل اقتصادي شهرستان باشد.

وي گفت:‌ ميبد در زمينه خيري در مسائل بهداشتي، مدرسه سازي و مذهبي به خود افتخار مي كند.

آيت الله اعرافي در خصوص صنعت نيز گرفت‌: صنعت بايد با نگاه محيط زيستي، اشتغال، خود اتكايي و فناوري هاي پيشرفته توسعه پيدا كند و دولت با تسهيلات و امكانات به فرياد بخش صنعت برسد.

امام جمعه ميبد در بخش ديگري از سخنان خود به حوزه ورزش و نشاط اجتماعي اشاره كرد و گفت: اين بخش ها بايد مهم شمرده شوند و خطوط شرعي در آن رعايت شود. بايد به نيازهاي نسل جوان توجه شود. ورزشكاران خوبي داريم كه در كشور درخشيده اند. براي اين مقوله مبالغي را در نظر گرفته ايم كه حمايت هايي از ورزشكاران انجام شود.

وي با بيان اينكه در حوزه بانوان مطالب بانوان شهرستان به حق است افزود: نيمي از جامعه كه در واقع پشتوانه نيم ديگر هستند بانوان هستند كه بايد مورد توجه بيشتري قرار بگيرند.

وي در پايان از دستگاه هاي دولتي خواست غير از كارهاي عادي و متعارف اداري، نگاه فرهنگي، اجتماعي و اقدامات خود را تقويت كنند و كارها را فراتر از وظايف رومزه انجام دهند.

لازم به ذكر است در اين جلسه نمايندگاني از سازمان هاي مردم نهاد،‌ بسيج، احزاب سياسي، صنعت و فرهنگي ديدگاه و نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فرماندار ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد فعالين ميبد خانم خواجه پور فعالين ميبد فعالين ميبد

اخبار مرتبط

ارسال نظر