تاریخ : 7 ژوئن 2018 - 8:05 - شناسه خبر : 26876 اخبار شهرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

طرح توسعه اورژانس بیمارستان میبد و ادامه پروژه فاز یک توسعه بیمارستان و ساختمان دانشکده پرستاری را با جدیت پیگیری می کنیم

مردم باید در جریان خدمات منحصر بفردی که در بیمارستان میبد ارائه می شود قرار گیرند

با حضور رئیس و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مسئولین شهرستان میبد جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش های بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری میبد در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد در این نشست دکتر میرجلیلی رئیس دانشگاه ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی گفت : هدف اصلی همه ما باید افزایش سطح رضایتمندی در مردم باشد و اگر امروز اینجا گردهم آمده ایم با این هدف است و امیدواریم که نتایج این جلسه به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی همراه باشد.

رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت شبکه های اجتماعی و رسانه ها تاکید کرد: که مردم باید در جریان خدمات منحصر بفردی که در بیمارستان میبد ارائه می شود قرار گیرند و باید حضور پررنگ تری در فضای مجازی و رسانه ها داشته باشیم.

دکتر میرجلیلی افزود آیت الله اعرافی بعنوان یک شخصیت ممتاز در سطح کشور ودکتر دهقانی نماینده میبد و تفت با ظرفیت بالایی که دارد می توانند به دانشگاه در زمینه های مختلف کمک کنند و دانشگاه نیز مصمم است تا انشاالله مشکلات بخش های بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری را با سرعت بیشتری پیگیری کند.

وی در پایان با اشاره به مصوبات خوبی که در جلسه به تصویب رسید گفت: دانشگاه بر اساس یک جدول زمان بندی مصوبات را اجرایی خواهد کرد و شاهد بهسازی بخش اورژانس ، نصب دستگاه سی تی اسکن جدید و ادامه پروژه فاز یک توسعه بیمارستان خواهیم بود.

شایان ذکر است پیش از سخنان ریاست دانشگاه دکتر آقایی سرپرست بیمارستان میبد گزارشی از نیازهای بیمارستان و دکتر دهقانی نماینده مردم در مجلس و فلاح فرماندار میبد دغدغه های شهروندان را از ارائه خدمت در بخش های بهداشت و درمان بیان نمودند.

 

 

ارسال نظر