تاریخ : 7 ژوئن 2018 - 8:10 - شناسه خبر : 26880 اخبار شهرستان

دکتر کمال دهقانی :

مردم و خیرین از ما توقع دارند/ باید با جلب اعتماد خیرین فرصت های جدیدی ایجاد کنیم

با عملیاتی شدن مصوبات جلسه هم اندیشی اعتماد خیرین را جلب و انشاالله با کمک خیرین فرصت های جدیدی در بخش درمان ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد در این جلسه دکتر دهقانی با تشکر ویژه از رئیس دانشگاه و معاونین که در یک روز تعطیل و در ماه مبارک رمضان به درخواست ایشان برای حضور در شهرستان پاسخ مثبت داده اند گفت : با توقف بعضی پروژه های توسعه بیمارستان اعتماد خیرین کاهش یافته و از ما توقع دارند تا ادامه ساخت پروژه ها را پیگیری کنیم که البته انتظار بجا و حقی هم هست.

دکتر دهفانی با اشاره به شلوغی اورژانس بیمارستان و کافی نبودن فضا و امکانات این بخش گفت بر اساس گزارشی که به اینجانب داده اند پس از مرکز استان اورژانس بیمارستان میبد شلوغ ترین اورژانس استان است و باید به سرعت برای توسعه آن اقدام کنیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با قدردانی از مسئولین دانشگاه در زمینه صدور مجوز دستگاه سی تی اسکن بیمارستان گفت: از چند ماه پیش تاکنون مشکل بخش سی تی اسکن بیمارستان بعنوان یک مطالبه جدی مردم مطرح است.

دکتر دهقانی اظهار امیدواری کرد: با عملیاتی شدن مصوبات جلسه هم اندیشی اعتماد خیرین را جلب و انشاالله با کمک خیرین فرصت های جدیدی در بخش درمان ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد انتظار داریم مصوبات را با یک برنامه زمان بندی شده انجام دهیم و بدانیم تا پایان سال باید به کجا برسیم.

دکتر دهقانی در پایان اعلام آمادگی کرد برای کمک به دانشگاه هر جا که نیاز به او باشد حتما وارد خواهد شد و ارتقاء سطح خدمات درمانی شهروندان از اولویت های اوست.

اضافه می نماید جلسه هم اندیشی مدیران داتشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان میبد به پیشنهاد و پیگیری دکتر دهقانی در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

 

nemayanda (7)

ارسال نظر