تاریخ : 7 ژوئن 2018 - 8:24 - شناسه خبر : 26889 اخبار شهرستان

فرماندار میبد :

طرح توسعه اورژانس و فاز یک توسعه بخش های بیمارستان میبد و مرکز جامع سلامت ندوشن با سرعت بیشتر دنبال میشود

بحمدالله با نظر مساعد ریاست دانشگاه و اختصاص اعتبار لازم انشاالله بزودی ادامه اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

حسبن فلاح فرماندار میبد در پایان جلسه هم اندیشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی يزد و مسئولان میبد از سرعت بخشیدن به طرح توسعه اورژانس و اختصاص مبلغ ده میلیارد ریال به فاز یک توسعه بخش های بیمارستان میبد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) فرماندار میبد توسعه اورژانس بیمارستان را در شرایطی که حجم حوادث ترافیکی و مراجعین اورژانس بشدت افزایش یافته را بسیار مهم دانسته و گفت: از مدیران دانشگاه خواستیم که به این موضوع بصورت ویژه نگاه کنند و بحمدالله قرار شد طرح توسعه اورژانس با سرعت بیشتری ادامه یابد و انشاالله تا پایان سال به پایان برسد.

حسین فلاح توقف فاز یک توسعه بیمارستان که توسط خیرین شهرستان شروع شده بود را یکی از عوامل بی اعتمادی و دلسردی بعضی از خیرین بخش سلامت دانست و گفت: بحمدالله با نظر مساعد ریاست دانشگاه و اختصاص اعتبار لازم انشاالله بزودی ادامه اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

فرماندار میبد ضمن قدردانی از خیرین سلامت که بخشی از هزینه خرید دستگاه سی تی اسکن را تقبل نموده اند و نیز قدردانی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اظهار امیدواری کرد که حداکثر تا دو ماه آینده شاهد نصب و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان باشیم.

حسین فلاح اختصاص اعتبار به طرح مرکز جامع سلامت ندوشن ، تصمیم گیری پیرامون حل معضل تفکیک و امحاء زباله های عفونی را از مصوبات خوب این نشست برشمرد و گفت: در خصوص پارکینگ بیمارستان که بعنوان یک مشکل جدی مطرح است. بحث و تبادل نظر شد و بحمدالله به نتایج خوبی رسید و با نظر مساعد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پس از جمع بندی طرح و هماهنگی بین مسئولین شهرستان انشاالله این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

farmandar

اخبار مرتبط

ارسال نظر