تاریخ : 19 ژوئن 2018 - 20:25 - شناسه خبر : 27210 اخبار شهرستان

درگذشت خبرنگار مردمی میبد + اطلاعیه فوت

سید سعید آبیاری، با فعال شدن پیام رسانان مختلف در عرصه تلفن همراه به عنوان یک شهروند خبرنگار در فضای مجازی توانست به خوبی ایفای نقش کند…

به گزارش پایگاه خبری صدای میبد، سید سعید آبیاری، با فعال شدن پیام رسانان مختلف در عرصه تلفن همراه به عنوان یک شهروند خبرنگار در فضای مجازی توانست به خوبی ایفای نقش کند. وی که یکی از فعالین موفق در عرصه خبرنگار موبایلی و فضای مجازی در این سال ها بود توانست با اطلاع رسانی آنی و در لحظه یکی از پیشتازین این عرصه در سطح شهرستان باشد.  وی شب گذشته در اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت. شادروان آبیاری با پایگاه خبری میبد نیوز و ماهنامه میبد همکاری داشت.

درگذشت این فعال اجتماعی و رسانه ای شهرستان را به جامعه رسانه ای، فعالان مدنی، سیاسی و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای نامبرده غفران و رحمت واسعه الهی را خواستاریم.

efjfjشادروان سید سعید آبیاری در روز عید فطر – بیت آیت الله اعرافی

DSC_8576

برخی از تصاویر حضور شادروان آبیاری در عرصه های مختلف اجتماعی

dsc_1539

dsc_7276

DSC_3086

DSC_3140

آبیاری

 

پیام های تسلیت وارده از سوی مسئولین شهرستان:

پیام “حسین فلاح” فرماندارمیبد

سید سعید آبیاری علیرغم اینکه به عرصه خبر به‌عنوان شغل نگاهی نداشت؛ ذوب در ثبت اطلاعات و اخبار شهر درزمینهٔ های مختلف بود و رصد مسائل و مشکلات شهر و انعکاس عکس‌های به‌یادماندنی از جلسات و ایام شعبان، رمضان و محرم بود که این تلاش‌های وی هرگز از یاد میبدی‌ها نخواهد رفت.

این‌جانب خبر حزن‌انگیز و نابهنگام درگذشت این فعال رسانه مجازی را به اصحاب رسانه و خانواده وی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن سفرکرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می‌دارم. روحش شاد و یادش گرامی

***

شهردار میبد با صدور پیامی، درگذشت سید سعید آبیاری را تسلیت گفت در پیام اسدزاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سید سعید آبیاری شیفته دنیای خاکی نبود، او شیفته عمران و آبادانی شهرش بود، او میدانست اگر در عبور از این گذرگاه دنیا به همنوعان خود خدمت نکند سهمی از زندگی جاوید را نخواهد داشت، او امروز دیگر در بین ما نیست چون براحتی از یک رود باریک و تاریک به دریای بزرگ و ابدی پیوست و راستی چگونه و چه آسان با شستشوی جان در نهر پاک رمضان پاداش عید فطر خود را از خالق هستی ستاند و مطمئنم گرچه او از میان ما رفت لیکن هدف و مقصد والای او در دلسوزی و اطلاع رسانی به مردم و خدمت به همنوعان در عمران و آبادانی شهرش همواره و همیشه در میان ما سبز و ماندگار خواهد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

محمود اسدزاده فیروزآبادی- شهردار میبد

***

انا لله و انا الیه راجعون

بادلی مالامال از غم و اندوه در سوگ دوست عزیزتر از جانم سید سعید آبیاری نشستیم. کلمات از این غم بزرگ قاصر است سیدی با تدین همراه با  روشن اندیشی و طبع بلند با صعه صدر وسیع  نیت خیر که همواره به فکر رفع مشکلات دیگران و کمک به محرومان و خصوصیات نیک فراوان  دیگر را از دست دادیم. هنوز صدای گرم و پر مهرش در گوشمان زنده است و یاد و خاطره اش برای همیشه قرین مان است . این فراق را هرگز فراموش نمی کنیم . اکنون که این دوست عزیز از میان مان رخت بر بست دست به دعا بر می داریم واز خدای متعال برای ایشان طلب مغفرت و رحمت می نماییم واز پروردگار یکتا می خواهیم  با اجداد طاهرینش محشور نماید

دکتر حسین اعرافی

***

پیام تسلیت دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

صبح امروز ناباورانه خبر دار شدیم یکی از خبرنگاران باتجربه و فهیم شهرستان میبد که از فعالان موثر  اجتماعی این دیار بود از میان ما رفت و در جوار حق آرام گرفت و اندوه و غم مردم میبد به ویژه بستگان و رفقای او را در بر گرفت.

مرحوم حاج سید علی (سعید) آبیاری میبدی مرد شریفی بود که دغدغه رسیدگی به امور شهرستان و حل مشکلات مردم سبب شده بود تا وی روز و شب نشناسد و مدام در این زمینه تلاش کند.

اینجانب درگذشت این خبرنگار دلسوز را خدمت بستگان آن مرحوم، اصحاب رسانه و مردم شریف شهرستان میبد تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.

خداوند روح ایشان را با جد مطهرش محشور گرداند.

اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ.

کمال دهقانی فیروزآبادی

نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

***

پیام ” محمدجواد احمدی” بخشدار مرکزی میبد

گل دیگری از باغ اصحاب رسانهٔ دیارمان به خاموشی گرایید، او که متانت و وقارش زبانزد دوستان و همکارانش بود.

ضایعه درگذشت مرحوم سید سعید آبیاری از خبرنگاران سخت‌کوش، دلسوز و پرتلاش شهرستان، اصحاب فرهنگ و جامعه رسانه‌ای میبد را عزادار نمود.

این‌جانب درگذشت دوست و آشنای دیرین سید سعید آبیاری را خدمت دوستداران و محبین ایشان، اصحاب رسانه و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن سید بزرگوار رحمت واسعه و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت دارم.

***

«همه ازخداییم و‌به سوی او باز می گردیم»
درگذشت رفیقی شفیق، یار روزهای سخت ، دوستی واقعی و عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند. ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست .
بدینوسیله درگذشت نابهنگام و جانگداز مرحوم سید سعید آبیاری را به خانواده محترم آبیاری ، برادران گرامی اشان مهدی علوی و مرتضی میبدی صمیمانه تسلیت عرض نموده ، برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می ‌کنم .
محمد حسین هدایی

***

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر مصیبت درگذشت مرحوم سید سعید آبیاری یکی از چهره های پرتلاش خبر و رسانه شهرستان میبد را به همسر و فرزندان داغدار و دوستان خبرنگار و فعالین عرصه رسانه های شهرستان میبد تسلیت می گوئیم.

ایشان یکی از فعالین بی ادعا و تلاشگر عرصه رسانه های شهرستان میبد بود و همکاری صادقانه ای با بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در تولید محتوا و انتشار خبر داشت.

ضمن ابراز همدردی با خانواده و دوستان رسانه ای ایشان از درگاه خداوند برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبائی را مسئلت داریم.

 دکتر ناصر آقایی-سرپرست بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد

ذبیح الله برجسته- مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد

***

سعید جان که از سلالهُ سادات بودی وماراتنها گذاشتی.

سید بزرگواری که خوش مشرب بودن جزو ذات وجودیِ تو بود.

سیدبزرگواری که بی غل وغش وبدون ادعاباهمان نگاه ساده،شوخ طبع ومهربان،اما دلسوز نسبت به شهر که تعصب درآن موج می زد،مارابه ایندهُ شهرمان امیدوارمی کردی وافتخارمان این بودکه افرادی چون تو در همهُ صحنه های شادی وغم حضور دارند.

سیدعزیزی که با همان گوشی همیشگی وهمراه که الان بی همراه شد،همه چیز رابه تصویر می کشیدی.

چه شد که ما را تنها گذاشتی؟!

تصور این که در مراسمهاجای خالی تو را حس کنیم دشوار است.

اما چه کنیم که روش دنیا این است.

وتنهاخوبی هاست که به جا می ماند که تو نمونه ای از آن بودی.

خدایت رحمت کند.

                              حجت الله  خلیلی

 

ارسال نظر