تاریخ : 26 جولای 2018 - 7:59 - شناسه خبر : 27391 اخبار استان

اعزام ۹ هزار مددجوی کمیته‌امداد یزد برای نخستین بار به حرم امام رضا (ع)

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۹ هزار مددجوی کمیته امداد از استان یزد به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت‌الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با اعلام اینکه در این مدت نه هزار مددجو نیز در قالب طرح ،شوق زیارت، به شهر‌های مقدس مشهد و قم اعزام شدند گفت: از این تعداد هشت هزار و ۷۰۰ نفر به زیارت امام رضا (ع) و ۳۰۰ نفر نیز به زیارت حضرت معصومه (س) نائل شدند.

حجت‌الاسلام  احمدیان با اشاره به اینکه افراد اعزام‌شده به اردو‌های زیارتی شامل سالمندان، زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت است افزود: از این افراد ۱۴ هزار نفر به مشهد مقدس و هزار نفر به قم اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح ،شوق زیارت، به‌طور مشارکتی با کمک خیران اجرا می‌شود افزود: در این طرح مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نداشته‌اند به مشهد مقدس یا قم اعزام می‌شوند.

احمدیان  گفت:با اعلام اینکه در چهارماهه نخست امسال ۲۴ هزار مددجوی کمیته امداد در چهارماهه نخست امسال به شهر مقدس مشهد و قم اعزام شدند گفت: از این تعداد ۱۵ هزار مددجو بااعتبار کمیته امداد به این سفر معنوی رفتند.

وی با اشاره به اینکه در زمان برگزاری اردو‌های زیارتی، کلاس‌های فرهنگی و آموزشی نیز برای مددجویان برگزار می‌شود گفت: هدف از برگزاری اردو‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی برای مددجویان تقویت و ارتقای باور‌های دینی، روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

ارسال نظر