تاریخ : 8 آگوست 2018 - 9:03 - شناسه خبر : 27529 اخبار استان

آیت‌الله ناصری:

موضوع فوت نوجوانان یزدی در گرجستان با سرعت و قاطعیت پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ارتباط با کشته شدن دو دانش‌آموز یزدی در گرجستان بر ضرورت پیگیری این موضوع با سرعت و قاطعیت تاکید کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در تماس تلفنی با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، پیگیر وضعیت دانش‌آموزان یزدی حاضر در گرجستان شد.

وی در این تماس خواستار جدیت و سرعت در پیگیری‌های مسئولان استان شد و بر ضرورت پیشگیری از چنین مسائلی در آینده تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه این تماس تاکید کرد: این حادثه سبب ناراحتی همه مردم یزد شد و مرگ این دانش‌آموزان را به خانواده‌های آنها تسلیت عرض می‌کنم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این تماس با اشاره به اینکه این گروه هیچ مجوزی برای اعزام دانش‌آموزان به خارج از کشور نگرفته بود تصریح کرد: این اردو به هیچ عنوان ورزشی نبوده و استانداردهای لازم هم برای اعزام دانش آموزان را رعایت نکرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه پیش از اعزام اطلاعی از این سفر وجود نداشت بیان کرد: به محض دریافت خبری در ارتباط با این موضوع بررسی وضعیت دانش‌آموزان آغاز شد و با جدیت دنبال این موضوع هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: دادستانی استان یزد هم به این موضوع وارد شده و الان در حال پیگیری موضوع است تا اطلاعات کامل و مناسبی از این پرونده برای تصمیم‌گیری به دست آید.

ارسال نظر