تاریخ : 13 آگوست 2018 - 20:56 - شناسه خبر : 27553 اخبار شهرستان

محمدرضا ماندگاری مدیر عامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد

بُعد فرهنگی جنگ اقتصادی به دست رسانه ها می باشد

دشمن قبل از اینکه در جنگ اقتصادی با ما طرف شود، از ابزار رسانه ای خود بهترین استفاده را برای ضربه زدن به ما و کم کردن روحیه مردم می برد، در حالی که رسانه های جبهه ما اصولا از این قدرت استفاده درستی نکرده اند.

به گزارش صدای میبد: محمدرضا ماندگاری مدیر عامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد در جلسه ای که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار؛ با اشاره ای به مبحث اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن اظهار داشت: یک بُعد از جنگ اقتصادی امروز که پر رنگ تر از لفظ و موضوعیت اقتصادی می باشد، بحث جنگ رسانه ای و هجمه قوی دشمن در این جبهه می باشد.

وی افزود: دشمن قبل از اینکه در جنگ اقتصادی با ما طرف شود، از ابزار رسانه ای خود بهترین استفاده را برای ضربه زدن به ما و کم کردن روحیه مردم می برد، در حالی که رسانه های جبهه ما اصولا از این قدرت استفاده درستی نکرده اند.

مهندس ماندگاری ادامه داد: امروزه بُعد فرهنگی جنگ اقتصادی به دست رسانه ها می باشد و دشمن با زمینه سازی های فراوان در این محور، با سوق دادن جوامع به رفاه زدگی، اسراف گرایی، و تغییر الگوهای مصرف، کار خود را با قدرت بیشتری پیش می برد.

وی تصریح کرد: رسانه های ما با رفتن به سمت پوشش اخبار کم اهمیت از لحاظ راهبردی، تمرکز خود را از روی مسئله مهمی چون اقتصاد مقاومتی برداشته و علناً میدان را برای یکه تازی رسانه های خارجی و رسانه های همسو با دشمن خالی کرده اند.

در ادامه این جلسه نیز آقای قاسم قناعتگر، مسئول سابق حراست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، با معرفی کتاب خاطرات خود با عنوان “پنج به علاوه یک” از دوران دفاع مقدس و اسارت، به بیان خاطراتی از زمان اسارت پرداخت.

وی که به مناسبت نزدیک بودن سالگرد بازگشت آزادگان دفاع مقدس در این جلسه حضور داشت، در مورد مشکلات سخت زمان اسارت و برکات مقاومت در برابر سر سخت ترین دشمن در حساس ترین شرایط به ارائه صحبت پرداخت.

در این جلسه، یاد و خاطره مرحوم سید سعید آبیاری به عنوان یکی از اصحاب رسانه شهرستان میبد گرامی داشته شد و در انتها نیز از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

منبع متن: میبدما

حمید ماندگاری DSC_0258 DSC_0263 DSC_0268 محمدرضا ماندگاری DSC_0293 DSC_0298 DSC_0300 DSC_0303 DSC_0306 DSC_0292

 

ارسال نظر