تاریخ : 23 آگوست 2018 - 8:58 - شناسه خبر : 27726 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر داد:

۹۵ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت فرماندارمیبد در نشستی با خبرنگاران گفت: ۹۵ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان میبد افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، ” حسین فلاح” فرماندارمیبد در آستانه فرارسیدن هفته دولت طی نشستی با خبرنگاران، گزارشی از افتتاح پروژه‌های مختلف در شهرستان میبد طی هفته دولت ارائه نمود.

فرماندارمیبد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: ۹۵ پروژه در حوزه‌های مختلف بااعتباری بالغ‌بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان آماده بهره‌برداری هست که از محل اعتبارات دولتی و خیری تأمین‌شده است.

حسین فلاح افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های میراث فرهنگی، آموزشی، عمران شهری و روستایی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی ، گازرسانی به روستاها و ورزشی است که مقارن با هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

فلاح میزان اعتبار پروژه‌ها در بخش آموزشی یک میلیارد، مرتع‌داری و آبخیزداری ۳ میلیارد و دویست میلیون، آبیاری کم‌فشار دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و گازرسانی را ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: پروژه‌های میراث فرهنگی هم به‌صورت مشارکتی با شهرداری بااعتباری حدود ۳ میلیارد تومان نیز انجام‌شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افتتاح زمین چمن مصنوعی بفروئیه، ندوشن و صدرآباد را از پروژه‌های بخش ورزشی معرفی کرد و گفت: با توجه به تنگناها و مشکلاتی که وجود داشته، تعداد پروژه‌ها ۲۰ درصد و مبلغ پروژه‌ها یک میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان به تشریح برنامه‌های هفته دولت در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی پرداخت و افزود: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، غبارروبی گلزار شهدا، تقدیر از مدیران و کارکنان برتر شهرستان، مراسم گرامیداشت روز پزشک با توجه به تقارن با هفته دولت و همایش پیاده‌روی در میبد و ندوشن ازجمله برنامه‌های هفته دولت در شهرستان میبد است.

 

ارسال نظر