تاریخ : 18 سپتامبر 2018 - 11:01 - شناسه خبر : 27945 اخبار شهرستان، اسلایدشو

برگزاري كارگاه آموزشي سهام و سهامداري ويژه كارگران و تعاونگران ميبد

به همت اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد و همكاري شركت كارگزاري ايساتيس پويا، دوره آموزشي يك روزه سهام و سهامداري ويژه كارگران و تعاونگران ميبد در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

به همت اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد و همكاري شركت كارگزاري ايساتيس پويا، دوره آموزشي يك روزه سهام و سهامداري ويژه كارگران و تعاونگران ميبد در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد: در ابتداي اين كارگاه آموزشي ابراهيم زينل پور، كارشناس اجتماعي اين اداره، ضمن اشاره به اهداف برگزاري اين دوره آموزشي،‌ تخصيص سهام ترجيهي به كارگران كشور را گامي موثر در ايجاد فرصت هاي برابر براي همه افراد در جهت تحقق عدالت اجتماعي و كاهش فاصله طبقاتي بين كارگران و ساير عموم جامعه عنوان و خاطر نشان كرد: واگذاري سهام ترجيحي راهكار مناسبي در جذب كارگران، كاركنان و مديران با تجربه، متخصص و كارآمد جهت افزايش بهره وري در شركت هاي قابل واگذاري مي باشد.

ابراهيم زينل پور با اشاره به اينكه تاكنون تعداد زيادي از كارگران كشور از سهام ترجيحي بهره مند شده اند خاطرنشان كرد: همزمان با تصويب نامه هيئت وزيران مبني بر واگذاري سهام ترجيحي به كارگران و در راستاي اجراي قانون سياستهاي كلي اصل ۴۴ قانون اساسي، تعداد زيادي از كارگران كشور از اين سهام بهره مند شده اند كه اين واگذاري ها علاوه بر دستاوردهاي عظيم اقتصادي كه براي سهامداران داشته، در صورت عدم مديريت صحيح، در مواردي آسيب هاي اجتماعي بزرگي نيز به دنبال خواهد داشت.

وي با بيان اينكه ترويج فرهنگ سهام داري در بين كارگران و حفظ آن به عنوان منبع درآمد مستقل در دوران بازنشستگي و پيشگيري و كاهش ضرر و زيان ناشي از فروش پيش از موعد سهام براي كارگران از اهداف اساسي برگزاري دوره آموزشي سهام و سهامداري است اظهار داشت: فرهنگ سازي و آموزش كارگران با نحوه ورود به بازار سهام و آشنايي با بازار سرمايه، راهكاري موثر در كوتاه نمودن دست سودجويان و جلوگيري از خريد سهام كارگران با نازلترين قيمت مي باشد.

5 6 4 1 3 7

در ادامه اين كارگاه آموزشي، خانم اسلامي،‌ مدير كنترل و نظارت داخلي شركت كارگزاري ايساتيس پويا به توضيح واژه ها و مولفه هاي سهام و سهامداري و نحوه ورود به بازار سهام و شاخص هاي آن پرداخت.

اخبار مرتبط

ارسال نظر