تاریخ : 22 نوامبر 2018 - 18:11 - شناسه خبر : 28500 اخبار شهرستان

برگزاری هجدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی استان در میبد

هجدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی استان یادواره مرحوم سید رضا راد فر با حضورفرماندار وجمعی ازمسئولین و ۹۰ نفراز دانش آموزان مناطق مختلف استان یزد در دو رده سنی متوسطه اول و متوسطه دوم در میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هجدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی استان یادواره مرحوم سید رضا راد فر با حضور ۹۰ نفراز دانش آموزان شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، ابرکوه، مهریز، اشکذر، نیر و زارچ در دو رده سنی متوسطه اول و متوسطه دوم پسران در میبد برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش شهرستان با اشاره به اینکه این مسابقه  در مسافت‌های سه هزار و پانصد و پنج هزار و پانصد متر برگزار شد افزود: در بخش تیمی متوسطه اول ناحیه ۲ یزد، شهرستان ابرکوه و شهرستان میبد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در انفرادی متوسطه اول هم رضا سترگ از شهرستان ابرکوه مقام اول، یونس دانش نیا از ناحیه ۲ یزد مقام دوم و سینا رهبر از ناحیه ۲ یزد مقام سوم به دست آوردند.

در رده متوسطه دوم هم ناحیه دو یزد به قهرمانی رسید و شهرستان‌های میبد و اردکان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در انفرادی متوسطه دوم نیز امیرحسین رحیمیان از ناحیه ۲ یزد مقام اول، ابوالفضل شاکر از شهرستان اردکان مقام دوم و علی ابراهیمی از شهرستان ابرکوه مقام سوم را به دست آوردند.

در پایان فرماندارمیبد، جمعی از مسئولین استان و شهرستان با حضور بر سر قبر مرحوم سید رضا راد فر کارشناس مسئول تربیت‌بدنی استان در امامزاده سید صدرالدین قنبر با نثار گل یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.

 

ارسال نظر