تاریخ : 26 دسامبر 2018 - 13:15 - شناسه خبر : 28747 اخبار شهرستان، اسلایدشو

برگزاري كارگاه آموزشي پيشگيري از اعياد ويژه كارگران كاشي كيمياسرام ميبد

به همت اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديريت شهرك صنعتي جهان آباد ميبد، كارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد و مهارتهاي زندگي ويژه كارگران و خانواده پرسنل كاشي كيميا سرام ميبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد: به منظور پيشگيري از آسيب هاي شايع اجتماعي بويژه در جامعه كار و تلاش ميبد، كارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد و مهارت هاي زندگي در محل سالن انديشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

محسن شناور، مدرس اين كارگاه آموزشي با تاكيد بر شناخت و آگاهي از راههاي پيشگيري از گرايش به مواد افيوني اظهار داشت: آگاهي خانواده ها از مواد مخدر سنتي و صنعتي و مضراتي كه اين مواد بر فرد، خانواده و جامعه دارد راهكار مناسبي براي مقابله با آن و مصون ماندن خانواده ها از معظلات اين ماده خانمان سوز است.

شناور با اشاره به كسب مهارتهاي فردي و قدرت نه گفتن به عنوان شيوه اي موثر در كاهش آسيب هاي اجتماعي تاثير گذار بر جامعه، بويژه پيشگيري از اعتياد خاطر نشان كرد: يكي از پديده هاي شومي كه اكثر جوامع با آن مواجهه هستند، مواد مخدر و مواد روانگران است كه نه تنها براي شخص مصرف كننده مشكلاتي را به وجود مي آورد، بلكه در وهله اول خانواده و در بُعد گسترده تر جامعه را نيز درگير معظلات خود مي كند.

وي در ادامه به تشريح مساله اعتياد و آلوده شدن جوانان به مواد افيوني بويژه مواد صنعتي و توهم زا پرداخت و يكي از دلايل اصلي گرفتار شدن جوانان به اين معظل را عدم آگاهي و اطلاع صحيح از اثرات مخرب و لذت هاي زود گذر آن دانست.

اخبار مرتبط

ارسال نظر