تاریخ : 26 دسامبر 2018 - 20:00 - شناسه خبر : 28753 اخبار شهرستان

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد:

ادارات شهرستان اطلاعات پروژه‌ها را در سامانه نیپا ثبت کنند

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ثبت اطلاعات پروژه‌ها با موضوع اقتصاد مقاومتی در سامانه نیپا ” نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی” خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سومین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان به ریاست “فرزین خادمی” معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور “محمدجواد احمدی ” بخشدار مرکزی،”سید بهروز موسوی” بخشدار ندوشن و مسئولین ادارات در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در این جلسه ثبت اطلاعات پروژه‌ها با موضوع اقتصاد مقاومتی در سامانه نیپا خواستار شد.

فرزین خادمی گفت: پروژه‌های شهرستان باید در این سامانه که به‌منظور ارزیابی میزان پیشرفت طرح‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی طراحی‌شده است، بارگذاری شود.

در این جلسه نیز مصوبه‌های جلسه‌های قبل نظیر مسکن جوانان، مشکلات جهاد کشاورزی در ارتباط با مجتمع‌های گلخانه‌ای و پرورش ماهیان زینتی و… بررسی و مسئولین ادارات به بیان عملکرد و مسائل مرتبط به اداره خود پرداختند.

موضوعات مرتبط با انتقال پروانه چاه‌ها به زمین‌هایی که گلخانه در آن‌ها وجود دارد، مسکن اجتماعی، واگذاری مرکز تحقیقات بلدرچین به بخش خصوصی و… از مسائل مطرح‌شده در سومین نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان میبد بود.

ارسال نظر