تاریخ : 22 ژانویه 2019 - 19:34 - شناسه خبر : 28848 اخبار شهرستان

رییس ستاد اقامه نماز میبد درگذشت/ پیام های تسلیت/ اطلاعیه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم دهقانی‌فیروزآبادی شب گذشته در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم دهقانی‌فیروزآبادی شب گذشته در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

دهقانی‌فیروزآبادی از جانبازان دوران دفاع مقدس بود.

⚫️پیام تسلیت آیت الله اعرافی در پی درگذشت حجت الاسلام حاج شیخ محمد کاظم دهقانی

متن پیام به این شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی فداکار و جانباز عزیز مرحوم حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد کاظم دهقانی فیروز آبادی طاب ثراه مایه اندوه فراوان شد ، آن دوست گرامی برگی درخشان از دفتر فداکاری و جانبازی در راه اسلام ، انقلاب و ملت شریف ایران و نمونه ای از روحانیت صبور و خدوم بود و خاطرات جانفشانی وی در دفاع مقدس و نورافشانی وی در منبر و محراب و مدیریت او در ستاد اقامه نماز میبد فراموش نخواهد شد و ماجور خواهد بود.

این مصیبت غم انگیز را به شهروندان شریف میبد و فیروزآباد و بفروییه و روحانیت معزز میبد و بویژه همسر گرامی و فرزندان ارجمند و بازماندگان محترم آن عزیز و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می کنم و علو درجات آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای همه بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم و عموم مردم را به تجلیل از این روحانی مجاهد فرا می خوانم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علی رضا اعرافی

 

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین شیخ کاظم دهقانی، رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان میبد پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون
“إذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدّها شیء”
عالمی وارسته و معلم اخلاق به سوی حق تعالی پر کشید و همه دوستان خود را در غم و اندوه فرو برد.
خبر درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ کاظم دهقانی، رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان میبد و امام جماعت مسجد انصار بفروئیه بر اثر سکته قلبی سبب تالم و تاثر شد.
قطعا از دست دادن فقیه عالم، مومن صالح، معلم قرآن، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس که عمر پر برکت خود را در راه ترویج احکام و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) سپری کرد، سخت، سنگین و جبران ناپذیر است.
اینجانب درگذشت این روحانی مجاهد را به بستگان، اهالی محترم بفروئیه و فیروزآباد و مردم شریف شهرستان میبد تسلیت عرض کرده، غفران الهی را برای آن فقید سعید و صبرجمیل را برای بازماندگان از درگاه الهی مسئلت دارم.
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ.
کمال دهقانی فیروزآبادی
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

 

پیام تسلیت دکتر حسین اعرافی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی میبد
در مصیبت اندوه بار از دست دادن حضرت حجت الاسلام شیخ کاظم دهقانی

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت جانگداز و ناگهانی عالم عامل حضرت حجة الاسلام شیخ کاظم دهقانی موجب تاثر فراوان شد.حضور پرارزش ایشان در جبهه های دفاع مقدس و مجاهدت ها و جانبازی شان از برگ های کم نظیر ایثارگران شهرستان میبد است. متانت و وقار و پیشگامی در امور خیر از ویژگی های آن روحانی مجاهد بود. رحلت ایشان را به روحانیت معزز و خانواده گرامی ایشان بویژه اخوان ایشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی مسئلت می نمایم.

دکتر حسین اعرافی

 

? پیام تسلیت فرماندارمیبد در پی درگذشت جانباز حاج شیخ کاظم دهقانی
فرماندارمیبد در پی درگذشت جانباز معزز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج کاظم دهقانی با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده ایشان برای بازماندگان صبر جمیل مسألت کرد.

▪️به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام “حسین فلاح” بدین شرح است:
خانواده محترم جانباز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج کاظم دهقانی
سلام‌علیکم
ضایعه درگذشت “مرحوم حاج شیخ کاظم دهقانی” از روحانیون مردمی، دلسوز، صادق و پرتلاش شهرستان میبد که عمری در جهت ترویج معارف اسلامی و نیز حضور در جنگ تحمیلی گذراند، جامعه روحانیت و هم‌رزمان دوران هشت سال دفاع مقدس خویش را عزادار نمود.
” حاج شیخ کاظم دهقانی ” دوست و آشنای دیرین و هم‌رزم این‌جانب در دوران دفاع مقدس بود؛ که به‌عنوان رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان در سال‌های اخیر با این فرمانداری همکاری داشت؛ به معبود خود شتافت.
این‌جانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
روحش شاد، یادش گرامی باد

 

ارسال نظر