تاریخ : 26 ژانویه 2019 - 16:42 - شناسه خبر : 28891 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

صبح امروز روي داد:

سکان شهر جهانی زیلو، در دستتان علیرضا نقوی

صبح امروز عليرضا نقوي به عنوان شهردار ميبد كار خود را شروع كرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شهر جهانی زیلو؛ آیین آغاز به کار علیرضا نقوی شهردار میبد با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر ميبد، مدیران و پرسنل شهرداري در سالن اجتماعات شهرداري ميبد برگزار شد.

نقوی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر میبد و انتخاب وی بعنوان شهردار افزود: خدا را شاكر هستم كه اين توفيق به اینجانب داده شده است تا در مقطعي از زندگي و كار حرفه ای خود خدمتگزار مردم شهرتاريخي ميبد باشم.

شهردار ميبد با اشاره به اينكه در حال حاضر بيش از ۲۰۰ وظيفه و خدمت به صورت مستقيم و غيرمستقيم بر عهده شهرداري هاست تصريح كرد: در دنياي امروز شهرداري ها از يك نهاد خدمتگزار در حوزه خدمات شهري به يك نهاد اجتماعي؛ فرهنگ ساز و تأثيرگذار تبديل شده اند.

وي ادامه داد: هر فعاليتي چه در زمينه فني- عمراني و مبلمان شهري و شهرسازي و معماري در شهرداري ها انجام مي دهيم بايد پيوست فرهنگي داشته باشد.

در ادامه نقوي افزود: اولين اولويت كاري شهرداري در فرصت محدود پیش روی تا آغاز سال جديد، بحث آماده سازي ‌شهر جهاني ميبد براي سال جديد و نوروز ۹۸ است و در بخش هاي سيما و منظر شهري، مبلمان شهري، فضا سازي و فضاي سبز بايد كار اساسي انجام دهيم.

شهردار ميبد در خصوص تقاضای شهروندان در مورد آسفالت معابر گفت: هزار تن قير كه با پیگیری نماینده محترم به شهرستان اختصاص يافته است باید پیگیر دريافت آن باشیم تا بتوانيم درخواست همشهريان بابت آسفالت  معابر را به انجام برسانیم.

نقوي در ادامه با بيان اينكه مجموعه شهرداري بايد بتواند اعتمادي كه بين ادارات و مردم است را تقويت كند بیان نمود: شهرداري در انجام وظايفش بايد با ادارات و نهادهای مربوطه تعامل مطلوب داشته باشد. زیرا تعامل مستمر با ادارات می تواند مشكلات مردم را به راحتی حل كند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه سرمايه شهرداري ها نيروها و مديراني هستند كه در آن كار مي كنند گفت: با كمك هم بايد نام و شأن شهر جهانی میبد را حفظ کنیم.

لازم به ذكر است علیرضا نقوي شهردار ميبد از خدمات محمود اسد زاده شهردار سابق ميبد و همچنين زحمات محمدرضا نصيري پور سرپرست شهرداري ميبد در اين جلسه تقدير و تشكر كرد.

ارسال نظر