تاریخ : 31 ژانویه 2019 - 16:18 - شناسه خبر : 28900 اخبار شهرستان

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران:

اولین جلسه دیدار مردمی مدیریت شهری میبد برگزار می شود+پوستر

با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی اولین جلسه دیدار مردمی مدیریت شهری میبد شنبه ۱۳ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی آیت الله اعرافی(ره) انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد: اولین دیدار مردمی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد برگزار می شود.

آزادمنش سخنگوی شورای اسلامی شهر میبد در این رابطه گفت: با توجه به اینکه مردم مشکلات متعددی در سطح شهر دارند و مراجعات آنها به شورای اسلامی شهر زیاد می باشد، اعضاء شورای اسلامی شهر میبد تصمیم بر این گرفتند که بدون واسطه و جهت رسیدگی سریعتر به درخواست های ارباب رجوع ملاقات های مردمی را با شهردار، اعضای محترم شورا و کارشناسان شهرداری برگزار نمایند.

وی افزود: با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی اولین جلسه دیدار مردمی مدیریت شهری میبد شنبه ۱۳ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی آیت الله اعرافی(ره) انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر میبد برگزاری این نشست ها را در آینده نزدیک و به صورت هفتگی پیش بینی کرد و گفت: مقرر شده است دیدار با مردم به صورت هفتگی و در زمان مشخص برگزار شود و مردم با نوبت گیری بتوانند بدون طی روند اداری طولانی مدت خواسته های خود را عملیاتی کنند.

آزاد منش در پایان خاطر نشان ساخت: بعد از دهه مبارک فجر، شیوه برگزاری این دیدارها و مکان برگزاری آن به اطلاع همشهریان گرامی خواهد رسید.

ارسال نظر