تاریخ : 19 فوریه 2019 - 19:18 - شناسه خبر : 29305 اخبار شهرستان، اسلایدشو

با حضور «علی‌اصغر مونسان» معاون رئیس‌جمهور

رونمایی از تمبر جهانی زیلو در جشنواره جهانی شدن زیلو+ گزارش تصویری

مراسم آیین جهانی شدن زیلو در هتل کریاس پالاس میبد و با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و مردم میراث دوست میبد برگزار شد.

به گزارش صدای میبد: مراسم آیین جهانی شدن زیلو در هتل کریاس پالاس میبد و با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و مردم میراث دوست میبد برگزار شد.

در این مراسم و با حضور «علی‌اصغر مونسان» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و «غدا هیجاوی» رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی از تمبر یادبود زیلو، نشان جهانی میبد رونمایی شد.

لازم به ذکر است لوح شهروند افتخاری به دكتر مونسان معاون رئيس جمهور، دكتر طالبي استاندار يزد و خانم دكتر پويا محموديان معاون صنايع دستي و هنر هاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي كشور اعطا شد.

همچنین در این مراسم از زیلوبافان و حامیان هنرصنعت زیلوی شهرستان میبد ‌با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ‌تجلیل شد.

?طالبی استاندار یزد دیروز در مراسم جشن ثبت جهانی زیلو در میبد، اعلام کرد: اولین کارت سبز برای ارتباط بدون محدودیت با استاندار را به مهندس صفدری زاده که از سرمایه‌گذاران اقتصادی و خیر میبدی هست، اعطا می کند.

?وی همچنین از مدیران استان خواست بدون هرگونه محدودیتی پذیرای سرمایه‌گذارانی باشند که در راستای ایجاد اشتغال در استان فعالیت می‌کنند.

?کارت سبز دیدارها به مفهوم این است دارنده کارت، هر وقت نیاز داشت بتواند سریع با استاندار ارتباط بگیرد.

عکس: الیاس دهقانی

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر