تاریخ : 16 مارس 2019 - 8:35 - شناسه خبر : 29553 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

بازديد نماينده ميبد از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد+ گزارش تصويري

دكتر دهقاني نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي صبح روز پنج شنبه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد بازديد كرد.

به گزارش صداي ميبد:‌دكتر دهقاني نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي صبح روز پنج شنبه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد بازديد كرد.

در اين ديدار سيد احمد علايي رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد اطلاعاتي را از حوزه هاي مختلف اداره كار از جمله بيمه بيكاري، اشتغال، روابط كار، بازرسي، تعاون و … ارائه نمود.

علايي با اشاره به اينكه در حوزه تعاون در سطح استان جزو شهرستان هاي برتر محسوب مي شويم افزود:‌ در سالي كه به پايان آن نزديك مي شويم ۴ تعاوني شهرستان به عنوان تعاوني برتر استاني و شركت تعاوني نرگس پليمر به عنوان تعاوني سبز و دوست دار محيط زيست در زمينه ملي انتخاب شدند.

وي ادامه داد:‌ در زمينه اعطاي تسهيلات روستايي توانستيم تمامي مبلغي كه به شهرستان اختصاص داده شده است را جذب كنيم.

علايي اضافه نمود: با حضور مديرعامل صندوق كارآفريني اميد در شهرستان موافقت اعطاي تسهيلات كم بهره اختصاصي براي تعاوني هاي زيلوبافان، سفال و سراميك شهرستان و تعاوني بانوان نسيم بهار خاتون را اخذ نموديم.

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان ميبد با اشاره به اينكه در حوزه روابط كار توانسته ايم زمان رسيدگي به شكايات كارگران و كارفرمايان را به حداقل زمان ممكن  رسانده و  در اين زمينه در استان رتبه نخست را به خود اختصاص دهيم.

وي ادامه داد: در حوزه تشكلات كارگري و كارفرمايي بيشترين تشكل در سطح استان مربوط به شهرستان ميبد مي باشد و اين شهرستان در اين زمينه نيز در استان رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

سپس نماينده مردم ميبد در مجلس شوراي اسلامي با كارشناسان حوزه هاي مختلف اين اداره نشستي را برگزار كرد و از وضعيت حوزه هاي مختلف كارفرمايي و كارگري شهرستان مطلع شد.

در پايان اين ديدار با اعطاي لوح تقدير از كاركنان اين اداره تقدير و تشكر شد.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر