تاریخ : 18 آوریل 2019 - 9:38 - شناسه خبر : 29734 اخبار شهرستان، اسلایدشو

با انجام 18 مسابقه در میبد؛

تکلیف ۶ تیم صعود کننده به مرحله دوم مسابقات فوتسال کارگران مشخص شد

نهمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد، با حضور ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی در محل مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران این شهرستان آغاز شد. به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد: مرحله اول نهمين دوره از مسابقات فوتسال کارگران میبد، گرامیداشت هفته کارگر پس از انجام ۱۸ مسابقه به […]

نهمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد، با حضور ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی در محل مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران این شهرستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ميبد: مرحله اول نهمين دوره از مسابقات فوتسال کارگران میبد، گرامیداشت هفته کارگر پس از انجام ۱۸ مسابقه به پایان رسید و تیمهای کاشی مريم، ارچين، گلچين، صدراسرام، رباط و احسان  به مرحله دوم این دوره از مسابقات راه یافتند.

در آخرین روز از مرحله اول این مسابقات که از ساعت ۱۷ دیروز در سالن مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران میبد آغاز شد، تیم کاشی مريم با نتیجه ۵ بر ۵ كاشي باستان را متوقف كرد و در دیگر بازی این مرحله نيز، تیم کاشی رباط با نتيجه ۳ بر ۱ تيم كاشي درساسرام را پشت سر گذاشت و به مرحله بعد اين مسابقات راه يافت.

گفتنی است: مرحله دوم نهمين دوره از مسابقات فوتسال کارگران میبد عصر روز شنبه، مورخ ۳۱ ارديبهشت ماه بین تیمهای صعود کننده از مرحله اول از ساعت ۱۸ آغاز و در بازي اول تيم كاشي گلچين در مقابل تيم كاشي مريم به ميدان خواهد رفت و در بازي دوم نيز تيم كاشي صدراسرام در مقابل تيم كاشي رباط قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال نظر