تاریخ : 30 آوریل 2019 - 17:43 - شناسه خبر : 29779 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

کاشی ارچین، جام قهرمانی فوتسال کارگران را بازهم به خانه برد+ گزارش تصویری

نهمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با قهرمانی تیم کاشی ارچين میبد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ميبد: نهمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد گراميداشت هفته كارگر كه با حضور ۱۲ تیم از ۲۱ فروردين ماه در سالن مجموعه فرهنگي، ورزشی و تفریحی کارگران میبد كار خود را آغاز كرده بود، پس از انجام ۲۸ بازی با قهرمانی تیم کاشی ارچين میبد به كار خود پايان داد.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی ارچين و صدراسرام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی ارچين در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ۲ بر ۰ تیم کاشی صدراسرام را از پیش رو برداشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم کاشی گلچين و کاشی رباط به رقابت پرداختند که در نهايت تيم كاشي گلچين، مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور معاون فرماندار میبد، رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، مسوول حراست فرمانداري، رئيس اداره ورزش و جوانان و رئيس هيئت فوتبال ميبد در مجموعه فرهنگي، ورزشی و رفاهی کارگران این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی احسان ميبد نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد.

لازم به ذکر است: نهمين دوره مسابقات فوتسال كارگران ميبد گراميداشت هفته كارگر با حضور تيم هايي از شرکت‌های کاشی اُرچین، صدرا‌سرام، باستان، رباط، احسان، پارسيان، گلچين، ياس سرام، درساسرام،‌ مريم، گرانيت آريا و كاشي نارين به مدت ۱۱ روز در محل مجموعه فرهنگي، ورزشي و تفريحي كارگران ميبد آغاز شد و همزمان با پنجمين روز از هفته كارگر به كار خود پايان داد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر