تاریخ : 22 می 2019 - 10:46 - شناسه خبر : 29946 اخبار شهرستان

با حضور معاون عمرانی استاندار یزد؛

رونمایی سامانه تمام الکترونیک شهرسازی شهرداری میبد

با راه‌اندازی این سامانه، خدمات به‌صورت الکترونیکی و مراجعه به شهرداری در حوزه‌های صدور پروانه ساختمان، خریدوفروش، گرفتن پایان کار، پرداخت عوارض نوسازی و … از طریق اینترنت و غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، با حضور «محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، «حسین فلاح» فرماندار، «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، «علیرضا نقوی» شهردار میبد و اعضای شورای شهر اسلامی از سامانه تمام الکترونیک شهرسازی شهرداری میبد رونمایی شد.

گفتنی است؛ با راه‌اندازی این سامانه، خدمات به‌صورت الکترونیکی و مراجعه به شهرداری در حوزه‌های صدور پروانه ساختمان، خریدوفروش، گرفتن پایان کار، پرداخت عوارض نوسازی و … از طریق اینترنت و غیرحضوری انجام می‌شود.

حذف پرونده و کاغذ و حذف دلالی از مزایای دیگر این سامانه است.

همچنین در نشستی معرفی طرح جامع گردشگری توسط «علیرضا نقوی» شهردار و مشاور طرح و مسائل و مشکلات شهرداری و شورا با حضور معاون استاندار و فرماندارمیبد موردبررسی قرار و تصمیمات لازم گرفته شد.

بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب شهری، و محل اجرای تصفیه‌خانه، شبکه‌گذاری آب شرب، راسته‌بازار، پروژه‌های آموزشی، بازسازی مسیر گردشگری مهرجرد و خانه آیت‌الله حائری از دیگر برنامه‌های سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریزد به شهرستان میبد بود.

ارسال نظر