تاریخ : 18 ژوئن 2019 - 22:00 - شناسه خبر : 30186 اخبار شهرستان

ارائه پنج میلیارد ریال تسهیلات برای احیای هنر زیلوبافی

فرماندارمیبد در نشستی با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرین امید کشور گفت: پنج میلیارد ریال تسهیلات با سود چهار درصد برای احیای هنر زیلوبافی میبد اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، ” نیکنام هوشیار “‌ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرین امید کشور با “حسین فلاح” فرماندارمیبد در محل فرمانداری میبد دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندارمیبد نیز در این نشست از تلاش‌های و همکاری‌های انجام‌شده صندوق کارآفرین امید تشکر کرد و آن‌ها را نگاه خوب و تسهیل گرایانه برشمرد و گفت: امور تسهیل گری با تأثیری که دارد شامل مرور زمان نمی‌شود.

حسین فلاح همچنین از ارائه پنج میلیارد ریال تسهیلات با سود چهار درصد برای احیای هنر زیلوبافی در این شهرستان خبر داد و انجام فعالیت‌ها در حوزه زیلو را ستود.

“نیکنام هوشیار” معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرین امید کشور در این نشست گفت: تسهیلات صندوق شاید مبلغ زیادی نباشد اما با توجه به اینکه ما اعتبار مازادی علاوه بر مصوبات سالانه نداریم تأثیر خوبی در انجام فعالیت‌ها در شهرستان میبد با همکاری و زحمات مسئولین شهرستان و صندوق داشته و چنین حرکتی در این شهرستان در کمتر شهرستانی انجام‌شده است.

“محمد امامی” مدیر صندوق کارآفرین امید استان یزد نیز در این نشست از اختصاص بودجه به صندوق استان یزد و زحمات و همکاری‌های فرمانداری میبد و مسکن و شهرسازی در تأمین زمین حدود ۶۰۰ متر برای احداث ساختمان زمین تشکر کرد.

ارسال نظر