تاریخ : 8 آگوست 2019 - 20:01 - شناسه خبر : 30582 اخبار شهرستان

شهردار بفروئیه در جمع خبرنگاران:

شهر بفروئیه نیازمند توجه

با وجود اوضاع بد مالی و بودجه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بفروئیه که شاید همه آن هم محقق نشود و با دست خالی تلاش شده تا پروژه های مذکور انجام یا در مسیر انجام قرارگیرد.

به گزارش صدای میبد به نقل از ایرنا: محسن فلاح یخدانی، عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری دراین بخش بر لزوم عنایت بیشتر مسئولان تاکید کرد.

وی  به راه اندازی ۲ کارگاه موتابی در بفروئیه اشاره کرد و از ایجاد کارگاههای زیلوبافی خبر داد و شروع مرمت ، بدنه سازی و جدا سازی بافت تاریخی بفروئیه طی ۳ ماه پیگیری را طی قراردادی مشترک با سازمان میراث فرهنگی استان برشمرد که عملیات اجرایی آن با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان از طرف شهرداری و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی میراث فرهنگی با مشخص کردن پیمانکار از هفته آینده آغاز خواهد شد.

این مسئول همچنین شروع نورپردازی بافت تاریخی از ۲۰ روز پیش ، برگزاری جلسه های کمیسیون ماده ۱۰۰ به صورت مرتب دو هفته یک بار با حضور نماینده‌های شورا ، دادگستری و نماینده فرمانداری برای پیگیری مسائل مردمی ، تشکیل کمیته‌های فنی با حضور کارشناس پلیس راه و ترافیک برای بررسی معابر دارای مشکل ترافیکی و اصلاح هندسی تقاطع دارای مشکل ، تشکیل بانک اطلاعات املاک و شناسنامه دار کردن املاک و…را نیز ذکر کرد.

وی همچنین به بهینه کردن و نیز راه اندازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها ، ساماندهی گلزار بفروئیه ، پیگیری راه اندازی فرهنگسرای شهرداری با همکاری و همت یک نفرخیربرای مکان دار کردن تشکل های فرهنگی و نیز اختصاص مکانی به خبرنگاران و اهالی رسانه ، بازسازی مکانی متعلق به شهرداری به عنوان رستوران سنتی ، پیشنهاد احداث پارک‌های محله ای به شورا و شروع و آماده سازی یک پارک محله‌ای با ۲۵۰ میلیون تومان  اعتبار، نرده کشی یکی از پارک ها و واگذاری پارک بانوان با تجهیز و ایجاد شرایطی بهتربه بخش خصوصی از طریق مزایده که مقرر شده اشاره کرد.

شهردار بفروئیه اضافه کرد: زیباسازی و رنگ آمیزی دیوارهای شهر که از خیابان امام شروع شده ، تغییر شیفت جمع آوری زباله و کسب رضایت مردم در این زمینه ، پیاده رو سازی ۲ خیابان ، اصلاح هندسی میدان امام رضا نیز از دیگر اقداماتی است که انجام شده یا در حال انجام است.

فلاح خاطرنشان کرد : با وجود اوضاع بد مالی و بودجه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بفروئیه که شاید همه آن هم محقق نشود و با دست خالی تلاش شده تا پروژه های مذکور انجام یا در مسیر انجام قرارگیرد.

ارسال نظر