تاریخ : 8 آگوست 2019 - 20:24 - شناسه خبر : 30588 اخبار شهرستان1

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر میبد به مناسبت روز خبرنگار

شهید محمود صارمی یکی از اسوه‌های ماندگار عرصه‌ی خبر و خبرنگاری است که جانش را در راه روشنگری جامعه و دفاع از مظلومیت و رسوا نمودن ظالمان و مستکبران دگم اندیش در طبق اخلاص نهاد.

به نام خداوند لوح و قلم
اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی به طور یقین زیربنای جامعه‌ای توسعه‌مدار و رشد یافته تلقی می‌گردد. مطبوعات و رسانه به عنوان رکن چهارم بنیادهای دموکراسی هستند که نقش بسیار مهم آگاهی رسانی و روزآمد نمودن دانسته‌ها و اطلاعات عمومی و مردمی و فرهنگ‌سازی عمومی در ابعاد سیاسی اجتماعی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی را به عهده دارند.
در دنیای امروزی که تکنولوژی ارتباطی پیشرفته و متعدد دستیابی سریع و آسان به اطلاعات را محقق نموده است، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این مهم به عهده فعالین عرصه خبر و رسانه، خصوصاً خبرنگاران صدیق و شجاع است که همواره با رعایت انصاف و اخلاق رسانه‌ای با توجه به مصالح جامعه و حفظ امانت به بیان واقعیات پرداخته و در مقام روشن‌گری و فرهنگ‌سازی استیفای حقوق مردم و تقویت روحیه ی امید و نشاط در جامعه که هدف اصلی یک‌خبرنگار است، تلاش می کنند.
خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و مشاوران خوبی برای مسوولین هستند که به دور از افراط و تفریط به انعکاس دستاوردهای نظام و مدیریت شهری پرداخته و در راستای اعتلا و پیشرفت ایران عزیز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
شهید محمود صارمی یکی از اسوه‌های ماندگار عرصه‌ی خبر و خبرنگاری است که جانش را در راه روشنگری جامعه و دفاع از مظلومیت و رسوا نمودن ظالمان و مستکبران دگم اندیش در طبق اخلاص نهاد.
با یادی از آن شهید گرانقدر روز خبرنگار را به همه ی اصحاب رسانه و عزیزان حوزه‌ی اطلاع رسانی در تمام عرصه‌ها که عهده‌دار رسالتی عظیم هستند تبریک عرض نموده و امید آن داریم در راه پرمخاطره اطلاع رسانی و آزاداندیشی همیشه موفق و پیروز باشند.
ضمن اعلام پیوستن به پویش #روز_خبرنگار_ روز_ نشست_خبری_نیست برای پیام‌آوران آگاهی و نیک‌اندیشی توفیق روزافزون در ایجاد نقشی ماندگار در آسمان فرهنگ و دانایی این مرز و بوم را آرزومندیم.

حسینعلی فلاح علیرضانقوی
رییس شورای اسلامی شهردار میبد
شهر میبد

ارسال نظر