تاریخ : 16 جولای 2015 - 13:38 - شناسه خبر : 3061 اخبار شهرستان

به مناسبت روز بهزیستی؛

شهردار میبد از اداره بهزیستی و مرکز سایبان دریا بازدید کرد

این مرکز از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ۶ تا ۱۲ ساله نگهداری می کند که توسط یکی از خیرین زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع برای احداث این مرکز واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز سیدعلی نقیبی زاده شهردار و اعضای شورای شهر میبد از اداره بهزیستی شهرستان میبد بازدید نمودند.

این بازدید که به مناسبت روز بهزیستی انجام شد بهانه ای بود تا نقیبی زاده و اعضای شورای شهر از نزدیک به پرسنل بهزیستی قوت خدا گفته و در جریان روند فعالیت ها و درخواست های این مرکز قرار گیرند.

در ادامه این بازدید شهردار و اعضای شورای شهر با همراهی رئیس بهزیستی میبد از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست «سایبان دریا» بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدید خانم امامی مسئول این مرکز توضیحاتی را پیرامون روند اجرای ساخت و ساز ساختمان جدید این مرکز مطرح نمودند.

یکی از درخواست های مسئول مرکز سایبان دریا، ایجاد فضای سبز و پارک کودک در نزدیکی این مرکز بود که شهردار قول همکاری دادند.

در انتهای این بازدید شهردار و اعضای شورای شهر به رسم یادبود هدایایی را به کودکان تقدیم کردند.

لازم به ذکر است این مرکز از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ۶ تا ۱۲ ساله نگهداری می کند که توسط یکی از خیرین زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع برای احداث این مرکز واگذار شده است.

مرکز سایه بان با هزینه اولیه ۱۴۰ میلیون تومان توسط خیر ساخته شده و همچنین خیر نیکوکار مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان دیگر نیز برای ادامه ساخت و ساز به این مرکز اهدا نموده اند.

عکس: سیدمحمد نبوی

DSC_0546 DSC_0560 DSC_0578 DSC_0580 DSC_0583 DSC_0585 DSC_0589 DSC_0593

 

 

ارسال نظر