تاریخ : 22 آگوست 2019 - 10:57 - شناسه خبر : 30621 اخبار استان

معاون بازرگاني استان يزد:

مشكل عرضه گوشت مرغ در يزد به زودي رفع مي‌شود

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاكيد بر اهتمام مجموعه استان به رعايت قيمت مصوب كشوري، از توزيع مقادير مناسبي گوشت مرغ در فروشگاه‌هاي استان تا رفع كامل مشكلات بوجود آمده در اين رابطه طي روزهاي آتي خبر داد. «علی افشارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، كاهش عرضه […]

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاكيد بر اهتمام مجموعه استان به رعايت قيمت مصوب كشوري، از توزيع مقادير مناسبي گوشت مرغ در فروشگاه‌هاي استان تا رفع كامل مشكلات بوجود آمده در اين رابطه طي روزهاي آتي خبر داد.

«علی افشارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، كاهش عرضه گوشت مرغ گرم در بازار استان طي روزهاي گذشته را ناشي برخي مشكلات مربوط به قيمت مصوب كشوري براي اين كالا خواند و گفت: مجموعه مسئولان استان اهتمام ويژه‌اي به رعايت نرخ مصوب ۱۲۹ هزار ريال به ازاي هر كيلوگرم گوشت مرغ در استان دارند ولي با جديت نيز در جهت رفع مشكل كاهش عرضه اين كالا در استان نيز هستند.

وي افزود: در همين راستا نيز با پيگيري‌هاي صورت گرفته به طور موقت مقادير مناسبي مرغ توسط كشتارگاه‌هاي استان كشتار و روانه مراكز فروشگاهي استان شده تا شهروندان در اين باره با مشكلي مواجه نشوند.

افشارپور در پايان نيز ابراز اميدواري كرد با توجه به تدابير صورت گرفته از سوي مسئولان استان، مشكل كاهش عرضه و قيمت مصوب آن در استان طي روزهاي آتي به طور كامل مرتفع شود.

ارسال نظر